« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۴
بهبهان
دکتر مهدی کشمیری مدیرکل دفتر سیاست ‌گذاری و برنامه ‌ریزی امور فناوری وزارت علوم، ازبخش های مختلف دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان بازدید کرد .
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛دکتر کشمیری در این بازدید یک روزه از نزدیک در جریان پیشرفت های دانشگاه و جزییات برنامه جامع کارآفرینی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان قرار گرفت ودرادامه از مرکز جوار دانشگاهی ، پردیس پارک و کارگاه های آموزشی دانشگاه بازدید و از نزدیک با طرح های کارآفرینی دانشگاه آشنا شد ودر نشست با مسئولین دانشگاه به رایزنی و تبادل نظر پرداخت.

در این نشست که با حضور فرماندار بهبهان،دکتر مختاری  رئیس پارک علم و فناوری خوزستان ، دکتر افشانی معاون فناوری ایشان و مسئولین استانی و ملی شرکت کننده در نشست علمی پژوهشی گل نرگس  و با حضور اعضای هیات رئیسه دانشگاه برگزارشد دکتر سید نژاد رئیس دانشگاه گزارشی از وضعیت فعلی دانشگاه ارائه نمود و در ادامه دکتر اصغری پری معاون اداری مالی و مدیریت منابع دانشگاه به بیان گزارشی از وضعیت شهرستان و دانشگاه پرداخت و سپس دکتر صالحی ویسی زیست بوم کارآفرینی دانشگاه را برای ایشان تشریح نمود.


در ادامه مهندس حری فرماندار بهبهان نیز با اشاره به وضعیت جغرافیایی بهبهان و همجواری با شهرهای متعدد و تردد بالای افراد شهرهای همجوار به بهبهان برای خرید و دیگر فعالیت های اقتصادی به ظرفیت دانشگاه برای مرکزیت توسعه منطقه شرق استان خوزستان اشاره و خواستار حمایت وزارت علوم از طرح های کارآفرینی دانشگاه شد.

دکتر کشمیری نیز در سخنانی ضمن تشکر از مسئولین دانشگاه برای عبور از بحران ها و مشکلات سه ساله گذشته ، برنامه ریزی و نظام سازی برنامه کارآفرینی دانشگاه را مثبت ارزیابی کرده ونکته پر رنگ این فعالیت ها را استفاده از منابع بیرونی عنوان کرد که شایسته تقدیر است.

وی افزود بی توجه به مشکلات و چالش ها نیستیم ولی می توان با برنامه ریزی فعالیت ها و ارزش ها برای تولید و اشتغال کارهای خوبی انجام داد و امروز دراین دانشگاه برای  کارآفرینی قدم های خوبی برداشته شده  است.

کشمیری با اشاره به همکاری های خوبی که در مجموعه شهرستان برای کارآفرینی انجام شده به حمایت از راه اندازی مرکز رشد واحد های فناور دانشگاه و پردیس پارک علم و فناوری خوزستان اشاره کرد و افزود وزارت علوم اکنون حاضر به دادن مجوز پارک های علم فناوری به هیچ دانشگاهی نیست ولی از راه اندازی پردیس ها بشدت حمایت می کند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: