« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵
بهبهان
در نشست معاونان دانشجویی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در حال توسعه سراسر کشور سامانه جدید مدیریت خوابگاه های دانشجویی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان مورد استقبال و تمجید دیگردانشگاهها قرارگرفت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛در این نشست که با حضور دکتر صدیقی ریاست سازمان امور دانشجویان کشور و دکتر یزدان مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان و معاونین دانشجویی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در حال توسعه سراسر کشور و دبیران مناطق ده گانه دانشگاه ها در دانشگاه خوارزمی برگزار شد ، سامانه مدیریت خوابگاه های دانشجویی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان به عنوان یک برنامه مدیریتی موفق حوزه معاونت دانشجویی در بخش اصلی گردهمایی توسط دکتر ضیایی نژاد، معاون دانشجویی دانشگاه، و خانم مهندس رضایی زارع ، عضو هیات علمی گروه کامپیوتر، ارایه و مورد استقبال و تمجید سایر دانشگاهها قرار گرفت.


سامانه مذکور که از سامانه های کم نظیر در بحث مدیریت خوابگاهها است حاصل کار مشترک حوزه معاونت دانشجویی و گروه کامپیوتر دانشکده فنی و مهندسی بوده و تولید و ساخت این سامانه در راستای طرح کارآفرینی دانشگاه و کمک به توانمند سازی دانشجویان در قالب هسته های علمی دانشجویی با نظارت و راهبری اساتید دانشگاه صورت پذیرفته است.

شایان ذکر است دانشگاه های در حال توسعه به دانشگاه های کوچک و نوپای دولتی اطلاق می شود که دانشجویان کمتری نسبت به دیگر دانشگاه ها دارند و هدف ازبرگزاری این نشست ،بررسی مسائل دانشجویی در حوزه خدماتی همچون مسایل وام، تغذیه، اسکان، تربیت بدنی، بهداشت و درمان، مشاوره، کمیته انضباطی و کمیسیون موارد خاص است.​
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: