« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۱۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴
رضا خردمند؛
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای انتشار فراخوان تا پایان مهلت ثبت نام ناشرین، ۵۲۵ ناشر از سراسر کشور ثبت نام کردند که در مجموع از بین این تعداد، ۱۴۵ ناشر برای حضور در نمایشگاه انتخاب شدند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛رضا خردمند گفت: به مناسبت گرامی داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، هجدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه و بویراحمد در شهر یاسوج برپا می شود.

وی اظهار داشت: از ابتدای انتشار فراخوان تا پایان مهلت ثبت نام ناشرین، ٥٢٥ ناشر از سراسر کشور ثبت نام کردند که در مجموع از بین این تعداد، ١٤٥ ناشر برای حضور در نمایشگاه انتخاب شدند.

خردمند با اشاره به اینکه تاکنون سه انتشاراتی از این استان برای حضور در نمایشگاه کتاب ثبت نام کرده اند، ادامه داد: کتاب های این نمایشگاه در همه زمینه ها از جمله عمومی، فرهنگی، مذهبی، دینی، سیاسی، تاریخی، علوم پایه، کامپیوتر، فنی، کودک و نوجوان و ... هستند.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کتاب های این نمایشگاه ها برای همه ذائقه ها در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: با توجه به استقبال کودکان و نوجوان در سنوات گذشته، امسال تلاش شد که بخش کودک و نوجوان بیشتر از سایر ناشرین حضور داشته باشد.

خردمند به تخفیف های درنظر گرفته شده برای خریداران کتاب در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: در زمینه کتاب های عمومی و مذهبی تخفیف تا حدود ٥٠ درصد پیش بینی شده، ولی دیگر کتاب ها را ٢٠ درصد بن و ١٠ درصد ناشرین تخفیف می دهند که بعضی از ناشرین شاید تا ٤٠ درصد هم تخفیف داشته باشند.

وی اضافه کرد: نمایشگاه کتاب استان با حضور ناشرین برتر کشوری در دو نوبت صبح (ساعت ٩ تا ١٢ ظهر) و عصرها (ساعت ١٥ و ٣٠ تا ٢٠ شب) پذیرای علاقه مندان است.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال و نخستین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در ذیل نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت: این نمایشگاه ها نیز از سوم تا هشتم بهمن ماه در محل مصلی امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) یاسوج پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین