« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
علی محمد احمدی در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان گفت: هرگونه اقدامات پیشگیرانه و ملاحظات درمانی در حوزه اعتیاد باید جنبه اجرایی و عملیاتی داشته باشند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛علی محمد احمدی در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان گفت: هرگونه اقدامات پیشگیرانه و ملاحظات درمانی در حوزه اعتیاد باید جنبه اجرایی و عملیاتی داشته باشند.

استاندار با تاکید به اینکه، برنامه های حوزه اعتیاد باید خروجی محور باشد، افزود: سبک خدمات درمانی، مبارزه با عوامل تشدید کننده اعتیاد و درگیر بودن خانواده ها در فرایند پیشگیرانه و درمان باید کاربرد اجرا داشته باشد.

احمدی با اشاره به اینکه، ارائه آمارها در حوزه کشف و ضبط  مواد مخدر و اعتیاد زمانی خوب است که کاهش توزیع، مصرف و گرایش به مواد را داشته باشیم، تصریح کرد: اگر قرار باشد در این رابطه کارگروهی تشکیل گردد باید خبره، دلسوز وعملیاتی باشد.

استاندار بیان کرد: این کارگروه که برش استانی از کارگروه کشوری است باید با تحلیل و مطالعات حوزه اعتیاد و خانواده چند عامل که تهدید کننده تر بوده را جستجو و راه عملیاتی برای مقابله با آن را که خروجی و نتیجه محور باشد ارائه دهد.

وی با اشاره به اینکه، باید فضاها و یا بناهای مخروبه یا قدیمی شهرها که بسترساز اعتیادند کنترل شود، گفت: چنین فضاهایی اگر متعلق به دستگاه های اجرایی باشند باید اقدامات لازم در ساماندهی و مدیریت آن انجام گیرد.

استاندار به سبک پیشگیرانه در روستاهای در معرض خطر اعتیاد در استان تاکید کرد و گفت: اقدامات فرهنگی پیشگیرانه در این روستاها مورد توجه باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین