« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲
آوای رودکوف؛
کارگاه آموزشی منظومه فکری و سیاسی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری از سلسله کارگاه های گفتگوی ماه ویژه اساتید گروه‌های معارف اسلامی استان خوزستان برگزار گردید.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،در این کارگاه یک روزه که با حضور اساتید دانشگاه‌های بهبهان رامهرمز ماهشهر و امیدیه در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار شد حجت الاسلام والمسلمین عادلی نژاد مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اهواز به افق های محتمل فراروی نظام جمهوری اسلامی اشاره کرده و اقتضائات باید ها و نباید های مربوطه به آن را تشریح نمودند.


وی  سه افق فراروی نظام جمهوری اسلامی را استحاله، فروپاشی و تکامل ذکر کرده و با قاطعیت تنها گزینه معقول و موجود را تلاش همه جانبه برای رسیدن نظام به آفاق بلند توسعه همه جانبه و احراز قابلیت تامین نیازهای مادی و معنوی جامعه عنوان کرد.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اهواز تاکید کرد به رغم کاستی ها و مشکلات و موانع داخلی و خارجی متعددی که وجود دارد جمهوری اسلامی در چهل سال گذشته خدمات ارزنده ای انجام داده است که رشد این فعالیت ها در بعضی عرصه ها حیرت انگیز بوده است.


در ادامه اساتید حاضر به استقبال و تبادل نظر در این زمینه پرداختند و سپس نماز جماعت ظهر و عصر برگزار گردید که اساتید ضمن استقبال از کارگاه خواهان تدوام این برنامه ها شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: