« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۶
هواشناسی
کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سامانه جدید بارشی از روز یکشنبه به استان وارد می شود و تا روز سه شنبه فعال خواهد بود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ولی بهره مند روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به بررسی نقشه های امروز جمعه هواشناسی ، فردا آسمان استان با افزایش ابر همراه خواهد بود.

وی افزود: از بعد از ظهر روز یکشنبه تا روز سه شنبه با فعالیت سامانه بارشی در بعضی ساعات بارش باران و در مناطق مستعد بارش برف پیش بینی می شود.

بهره مند تصریح کرد: روند افزایشی دما نیز تا روز سه شنبه در کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه احتمال تغییر در نقشه های هواشناسی وجود دارد، بیان کرد: در صورت هر گونه تغییر در نقشه ها نتایج اعلام خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی 24 ساعت گذشته لیکک با بیشینه دمای 19.5 و یاسوج با حداقل دمای 6.- درجه سانتی گراد به ترتیب گرم ترین و سردترین نقاط استان بودند.

از ابتدای سال زراعی جاری تا 20 دی ماه در یاسوج 519.4، دهدشت 501، سی سخت 490.9، لیکک 400.5، دوگنبدان 375.5 و امام زاده جعفر 371.8 میلی متر باران باریده است.

کهگیلویه و بویراحمد با مساحتی حدود 16 هزار و 249 کیلومتر مربع، سرزمینی مرتفع و کوهستانی با اقلیم سردسیری و گرمسیری در جنوب غربی ایران قرار دارد. کهگیلویه و بویراحمد یک دوره خشکسالی را تجربه می‌کند.

این استان 160 هزار هکتار زمین زراعی و 2 میلیون واحد دامی دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: