« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴
در حاشیه نمایشگاه مطبوعات و رسانه مطرح شد؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال 95 تاکنون10 هزار و 664 نفر از مددجویان این نهاد در قالب اردوهای زیارتی و سیاحتی به عتبات عالیات و مشهد مقدس اعزام‌شده‌اند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ قباد مبشری در بازدید از اولین نمایشگاه مطبوعات و رسانه در حاشیه هجدهمین نمایشگاه کتاب در یاسوج گزارشی از عملکرد 40 ساله این نهاد ارائه داد.


وی بابیان اینکه رسانه‌ها آیینه تمام نمای بیان واقعیت‌ها در جامعه هستند و می‌توانند خدمات صادقانه و بی‌منت دستگاه‌ها را به اطلاع عموم جامعه برسانند، گفت: درخصوص کمیته امداد رسانه‌ها در یک پوشش منطقی، هنرمندانه و کارشناسانه  می‌توانند نیازمندی‌های جامعه هدف این نهاد را اطلاع‌رسانی کنند.

مبشری با اشاره به خدمات کمیته امداد به نیازمندان تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد ارائه خدمات فرهنگی به جامعه هدف در قالب برنامه‌های مختلف است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی و سیاحتی به‌عنوان یکی از برنامه‌های فرهنگی این نهاد نام برد و گفت: از ابتدای سال 95 تاکنون 10 هزار و 664 نفر از مددجویان این نهاد ازجمله دانش آموزان، دانشجویان، مادران و دختران و زوج‌های جوان در قالب اردوهای آموزشی و زیارتی به عتبات عالیات، مشهد مقدس و حرم حضرت معصومه(س) اعزام  شدند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه فرهنگی این نهاد در 40 ساله انقلاب بیش از 51 میلیارد و 42 میلیون تومان هزینه شده است، بیان کرد: به‌طور میانگین سالانه تعداد 12 هزار دانش‌آموز و دانشجو از خدمات دریافت شهریه و کمک‌هزینه تحصیل برخوردارند و 418 دانش‌آموز نیز در هفت مجتمع فرهنگی این نهاد به‌صورت شبانه‌روزی خدمات‌دهی می‌شوند.

مبشری بابیان اینکه کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد از مدت‌زمان تشکیل تاکنون خدمات متنوعی به جامعه هدف و اقشار نیازمند ارائه داده است، یادآور شد: هم‌اکنون 40 هزار و 823 خانوار با جمعیت 103 هزار و 725 نفر تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که به‌صورت میانگین ماهیانه ۱۳ میلیارد تومان کمک‌معیشت به آنان پرداخت می‌شود.

وی ضمن دعوت از خبرنگاران برای همکاری بیشتر با کمیته امداد، تأکید کرد: اطلاع‌رسانی در زمینه بیان نیازمندی‌های این نهاد، می‌تواند زمینه مشارکت مردم و خیرین برای کمک به خانواده‌های مددجو را فراهم کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: