« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳
احمد قبادپور خبر داد؛
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: 1794 خانوار زن سرپرست به دلایلی ازجمله فوت، طلاق، زندانی و ازکارافتادگی سرپرست از حمایت کمیته امداد منطقه یک یاسوج بهره‌مند هستند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ احمد قبادپور، رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج بابیان اینکه چهار هزار و 260 خانوار با جمعیت 10هزار و 715 نفر تحت حمایت این اداره هستند، گفت: از این تعداد 1794 خانوار زن سرپرست هستند که به دلایل مختلفی ازجمله فوت، طلاق، زندانی و ازکارافتادگی سرپرست از حمایت کمیته امداد منطقه یک یاسوج بهره‌مندند.

وی به برنامه‌های کمیته امداد برای زنان و دختران تحت حمایت اشاره کرد و گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی در خصوص آشنایی دختران و مادران با اسوه‌های دینی و آموزه‌های سبک زندگی اسلامی، برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی، برگزاری دوره‌های آموزش بهداشت روانی و فردی، مشاوره تحصیلی، مشاوره فردی و گروهی و پرداخت جهیزیه به دختران تحت حمایت از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد است.

قبادپور در ادامه با اشاره به اینکه خودکفایی و توانمندسازی مددجویان با ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد است، تصریح کرد: در این زمینه 199طرح اشتغال‌زایی بااعتبار سه میلیارد و 834میلیون تومان از محل منابع امدادی و بانکی در زمینه‌های دامداری، زنبورداری، گاوداری، صنفی صنعتی و کشاورزی برای مددجویان در سال جاری اجراشده است.

قبادپور تعداد مددجویان پشت نوبت دریافت تسهیلات اشتغال را 420 نفر اعلام و بیان کرد: شناسایی استعدادها، مشاوره‌های شغلی، آموزش مهارت‌ها، بازاریابی محصولات و نظارت مستمر بر طرح‌های اشتغال از مهم‌ترین اقدامات حوزه اشتغال این نهاد است.

 وی از دیگر خدمات ارائه‌شده به مددجویان در سال جاری را برگزاری دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای اعلام و بیان کرد: در این خصوص 176 نفر در دوره‌های آموزشی شرکت کرده‌اند و برای 6 نفر نیز از طریق مراکز کاریابی جذب بازار کار شده‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: