« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶
ورزشی
باشگاه استقلال به تاریخ دربی برگشت که قرار است 10 فروردین برگزار شود اعتراض کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از خبرآنلاین؛ بعد از اینکه اعلام شد اولین اردوی تیم ملی ایران هفته اول فروردین برگزار خواهد شد و از آن طرف هم طبق برنامه سازمان لیگ دربی برگشت پایتخت روز 10 فروردین برگزار خواهد شد، حالا مسئولان باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ اعتراض کرده‌اند و تاکید دارند که نمی‌توانیم با ملی پوشان خسته در دربی به میدان برویم.

تاریخ دربی ۸۹ تغییر نمی‌کند

 رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: با توجه به فشردگی مسابقات لیگ برتر امکان تغییر تاریخ دیدار برگشت تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر وجود ندارد.

«سعید فتاحی» با بیان این مطلب افزود: اگر بخواهیم دربی 89 را به زمان دیگری موکول کنیم، عدالت برای سایر تیم های لیگ برتری از بین خواهد رفت.

وی اظهار داشت: تقویم مسابقات لیگ برتر از 3 ماه قبل از شروع بازی ها به طور رسمی در اختیار باشگاه ها قرار گرفت که در این تقویم برنامه 30 هفته لیگ برتر، جام حذفی، سوپرجام باشگاه های ایران و لیگ قهرمانان آسیا در آن لحاظ شده بود.

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ افزود: می دانیم که اگر دربی در ایام نوروز برگزار نشود، بهتر است اما براساس قرعه کشی انجام شده دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر که دربی برگشت نیز در آن برگزار می شود، مصادف با روزهای هشتم، نهم و دهم فروردین ماه 1398 بود.

فتاحی درباره برگزاری اردوی تیم ملی از ابتدای نوروز 98 نیز گفت: اردوی تیم ملی از روز اول تا ششم فروردین ماه برگزار خواهد شد و بازیکنان ملی پوش می توانند بدون هیچ گونه مشکلی در تمرینات تیم های باشگاهی شان حضور پیدا کرده و از نظر قانون فیفا نیز مشکلی در این باره وجود ندارد.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر باشگاه استقلال برای تغییر برنامه دربی درخواستی کتبی دهد آیا با این درخواست موافقت خواهد شد یا خیر، تاکید کرد :با توجه به فشردگی مسابقات لیگ برتر امکان تغییر تاریخ این مسابقه نیست.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در پایان گفت: استقلال و پرسپولیس به عنوان نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا نیز حضور دارند و جابجایی دربی 89 به طور حتم برای این تیم ها مشکل ساز خواهد شد. امیدواریم سرخآبی ها بتوانند با درخشش در مسابقات بین المللی نماینده ای شایسته برای کشورمان باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: