« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶
در سال جاری محقق شد؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 2370 طرح اشتغال‌زایی بااعتبار 49 میلیارد تومان از ابتدای سال جاری تاکنون برای مددجویان و سایر اقشار نیازمند استان اجراشده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، بابیان اینکه ایجاد اشتغال از طریق اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی یکی از سیاست‌های اصلی کمیته امداد است، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 2370 طرح اشتغال‌زایی بااعتبار 49 میلیارد تومان برای مددجویان و سایر اقشار نیازمند این استان اجراشده است که اشتغال روستایی و عشایری بخشی از آن است.

وی با اشاره به اینکه به‌منظور ایجاد اشتغال در مناطق روستایی و عشایری استان 73 میلیارد تومان از منابع صندوق توسعه ملی برای اشتغال‌زایی دو هزار و 953 نفر از مددجویان و نیازمندان ساکن در این مناطق اختصاص‌یافته است، یادآور شد:  تاکنون 3380 نفر از مناطق روستایی و عشایری استان در سامانه کارا (کار،تعاون و امور اجتماعی) به‌منظور اجرای طرح اشتغال ثبت‌نام کرده‌اند.

مبشری با یادآوری اینکه در زمینه اشتغال روستایی  1375 نفر بااعتبار 50 میلیارد و 376 میلیون تومان به بانک‌های توسعه تعاون، کشاورزی، پست‌بانک و صندوق کارآفرینی امید برای دریافت تسهیلات معرفی‌شده‌اند، تصریح کرد:  در این خصوص 326 طرح اشتغال بااعتبار 10 میلیارد و 999 میلیون تومان در سال جاری برای نیازمندان روستایی و عشایری استان اجراشده است که از این تعداد طرح اجراشده، 292 طرح بااعتبار 9 میلیارد و 737 میلیارد تومان از آذرماه سال جاری تاکنون اجراشده است.

وی بابیان اینکه کمیته امداد همواره با ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان و ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی به آنان، جهت رساندن آن‌ها به خودکفایی و درنهایت خروج از گردونه حمایت تلاش می‌کند، تأکید کرد: از بانک‌های عامل استان انتظار داریم به‌منظور تحقق اهداف و برنامه‌های کمیته امداد در خصوص ایجاد اشتغال برای نیازمندان و به‌خصوص در مناطق روستایی و عشایر محروم استان، اعتبارات پرونده‌های پشت نوبت مددجویان را پرداخت کنند.

مبشری ارائه مشاوره در زمینه کسب موقعیت‌های شغلی مناسب به مددجویان را از دیگر فعالیت‌های این نهاد برشمرد و افزود: نظارت مستمر بر حسن اجرای طرح‌ها، ارائه آموزش‌های تکمیلی در هنگام اجرای طرح، بازاریابی و فروش تولیدات طرح‌های خودکفایی به قیمت مناسب، و معرفی زنان بی‌سرپرست روستایی برای دریافت وام خوداشتغالی از خدمات دیگر این نهاد در خصوص خودکفایی و اشتغال‌زایی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: