« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱
آوای رودکوف گزارش می دهد؛
در حوزه گردشگری شهرستان بهمئی مناطق مهم گردشگر پذیر شهرستان تنگ سولک و تنگ ماغر و برم الوان و قلعه نادر و امامزاده اسدالله و ابراهیم ( ع) و حاشیه رودخانه مارون می باشد.
به گزارش  پایگاه خبری اوای رودکوف ؛ امروزه کلمه گردشگری یا توریسم در تمام مناطق جهان گسترش پیدا کرده و به عنوان مسافرت تفریحی ،سیاحتی و زیارتی در نظر گرفته می شود.

اغلب گردشگرهای که از استانی به استانی دیگر سفر می کنند بیش از هرجیزی به آب وهوا و طبیعت آن شهر یا استان فکر می کنند .


شهرستان بهمئی از توابع استان کهگیلویه وبویر احمد دارای پتانسیل های گردشگری بالایی است .

در این شهرستان مناطقی همچون تنگ سولک، تنگ ماغر، برم الوان ، قلعه نادر، امام زاده اسدالله وابراهیم ( ع)  هرساله پذیرای بیش از صدهزار نفررا مهمان است.


اما متاسفانه ضعف امکانات زیرساختی در مناطق شهرستان بهمئی به خوبی هویدا است و مسافران هنگام ورود به این مناطق با مشکلات نبود سرویس  بهداشتی مناسب،آب آشامیدنی کافی روبه رو هستند وهمین مشکلات باعث می شود که ورود گردشگر به این شهرستان کم شود.

امروزه می دانیم که جاده ، راه مناسب باعث توسعه هرشهری می شود اما ظرفیت گردشگری از تاثیرگذار ترین عوامل توسعه در هرشهر یا روستا است.


مجتبی صلاحی نژاد رئیس میراث فرهنگی شهرستان بهمئی به خبرنگار اوای رودکوف گفت: سالانه بیش از ۱۰۰ هزار نفر گردشگر از مناطق گردشگر پذیر شهرستان بهمئی  دیدن می کند که فرصت خوبی برای ایجاد اشتغال در این زمینه وجود دارد.


وی افزود: در حوزه گردشگری شهرستان بهمئی مناطق مهم گردشگر پذیر شهرستان تنگ سولک و تنگ ماغر و برم الوان و قلعه نادر و امامزاده اسدالله و ابراهیم ( ع) و حاشیه رودخانه مارون می باشد.


 صلاحی نژاد نژاد عنوان کرد:  تنگ سولک از مهم ترین مناطق گردشگری شهرستان بهمئی است که  ایجاد پنجاه سکو سرویس بهداشتی منبع ذخیره آب تابلو راهنمای گردشگران از اقدامات صورت گرفته در این منطقه است.

رئیس میراث فرهنگی شهرستان بهمئی بیان کرد:  ایجاد برج نور کباب پز و سطل زباله از مهم ترین اقداماتی می باشد که در منطقه زیارتی امام زاده اسدالله و امام زاده ابراهیم برای پذیرایی از مهمانان نوروزی صورت گرفته است


ایشان تصریح کرد:  در شهرستان مجوز برای سه واحد دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری صادر شده است که این دفاتر به اسم های دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری سروک گشت . پرستو گشت و سفیران ماغردر حال فعالیت هستند.

وی ادامه داد: مراکز خدمات بین راهی هم در چهار نقطه به سمت ماغر داریم مهمترین جایگاه چشمه چنار ماغر می باشد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: