« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۳۰۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱
محسن رحمانی پور
آقای استاندار و مسولین عزیز ؛ دیگر دوره گفتار درمانی بسر امده است ،اگربامردم به راستی وصداقت سخن بگوییم مردم هم قدرشناس وسپاسگذار خواهند بود...
پایگاه خبری آوای رودکوف-محسن رحمانی پور: درایام دهه پرفروغ فجر وچهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و برهمگان واضح ومبرهن است که انچه انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانده حضور مردم ورهبریهای حضرت امام بوده وامام( ره) همواره خودرا نوکر وخدمتگذارمردم می دانستند،ورهبر فرزانه انقلاب همواره مردمی بودن ودربین مردم بودن را افتخار ووظیفه مسولین می دانند ،مردمی که برای حفظ نظام ازهمه چیزحتی هستی خود گذشتند ،تا این نظام به حرکت خود ادامه دهد.

جناب اقای احمدی استاندارمحترم کهگیلویه و بویراحمد  درسفرشان به لنده ودرهنگام مراجعه یکی از شهروندان که همواره پیگیر مشکلات این شهرستان بوده  با لحنی که خیلی شایسته نبوده  با ایشان برخورد نمودند که صد البته انتظار مهربانی بیشتری از ایشان می رفت و اما  فرصت را غنیمت شمرده  وازجناب اقای احمدی چندسوال دارم:

1- درخبرها آمده بود که ۱۷۰ پروژه وطرح را در دومین روز از دهه مبارک فجر در این شهرستان افتتاح نموده اید که خبری بسیار امیدوار کننده و در نوع خوب کم نظیر برای مردم محروم این دیار می باشد اما آقای استاندار شما هم مثل بسیاری از مردم این شهرستان معتقدید که دانستن حق مردم است پس خواهشا اسامی این طرحها وپروژهها رااعلام کنید تا ملت در جریان امر قرار گیرند !

2-اقای احمدی قطعا شما هم معتقدید که راه وپروژه های راهداری درهر شهرستانی اولویت اول وراه محور توسعه است ،وسالهاست که راه ارتباطی لنده به دهدشت ازمسیر تراب پیشرفت چندانی ندارد لطفا بفرمایید چه اقدام عملی برای اتمام پروژه ای که کلنگ زنی آن در اردیبهشت 94 بوده و وعده داده شده بود که ظرف 18 ماه به بهره برداری برسد!

3- پروژه جاده لنده به تشان که ازپروژه های مورد تاکید دولت است کی کلنگ زنی وشروع می شود ؟

4- بیمارستان ۳۲ تختخواب لنده که مسولین شهرستان واستان بارها نوید انرا داده اند کی به سرانجام می رسد وچندین سوال دیگر که ذهن مردم را مشغول کرده است .

جناب اقای دکتر احمدی ؛ استاندار عزیز ؛ همه ما دوستدار این نظامیم ومسولین را هم متهم به خیانت نمی کنیم ومدعی نیستیم که مسولین بیکار نشسته اند ومشکلات ومحدودیتهارا هم مردم می دادنند ،اما همین مردم توقعشان این بود که امروز بعداز چندین سال وعده و وعید شاهد افتتاح پروژهای اینچنینی بودند .

آقای استاندار و مسولین عزیز ؛ دیگر دوره گفتار درمانی  بسر امده است ،اگربامردم به راستی وصداقت سخن بگوییم مردم هم قدرشناس وسپاسگذار خواهند بود زیرا موفقیت هردولتی موفقیت ان نظام است پس قدر مردم را بدانید زیرا که مردم به فرمایش امام راحل ولی نعمتان انقلابند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
0
0
برخورد ایشان شاید کمی تند بود اما انچه گفت درست بود
علی افتخاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
0
0
ضمن تقدیروتشکر ازجناب رحمانی و همه مسولان خدمتگذار. علت این برخوردها کوتاهی مسولان استانی نیست. گزارش خلاف واقعیست که از شهرستان ما به مسولان میرسد وگرنه همه میدانند گفتمان شهروتدان درجهت رفع مشکلات عمومی هست که جا دارد مستند و مستدل از طریق رسانه های مستقل اطلاع رسانی شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
0
0
ضمن سپاس از سایت وزین آوای رودکوف و جناب آقای رحمانی لازماست به منظور شفافیت موضوع آقای استاندار عزیز اولا لیست این 170 پروژه را انتشار دهند تا افکار عمومی قانع شوند دوما بفرمایند از این تعداد کدام مربوط به بنیاد مستضعفان و علوی است و کدام مربوط به دولت جناب دکتر روحانی است.
آخش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
0
0
آخ که اگر نه بنیاد علوی بی،باید خیلی از این مسوولین بار و بنه خود رو می بستند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: