« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
گزارش تصویری؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای چهل‌سالگی پیروزی انقلاب اسلامی در مصلای یاسوج، گزارشی از خدمات چهل‌ساله این نهاد در استان ارائه داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای چهل‌سالگی پیروزی انقلاب اسلامی در مصلای یاسوج، گزارشی از خدمات چهل‌ساله این نهاد در استان ارائه داد.


مبشری بابیان اینکه کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای تأسیس تاکنون به‌طور میانگین سالانه کار خدمت‌رسانی به بیش از 30 هزار خانوار با جمعیت 80 هزار نفر را بر عهده دارد، گفت: هم‌اکنون 40 هزار و 823 خانوار با جمعیت 103 هزار و 725 نفر از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند هستند که کار خدمت‌رسانی به این افراد توسط یک اداره کل و اداره اصلی انجام می‌شود.


وی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد را ارائه خدمات عمرانی برای مددجویان اعلام و بیان کرد: در این زمینه از ابتدای تأسیس این نهاد تاکنون 52 هزار و 624 خدمت عمرانی ازجمله احداث و ساخت‌وساز، تعمیر و بازسازی، مقاوم‌سازی، احداث سرویس‌های بهداشتی و معافیت انشعابات بااعتبار 66 میلیارد و 244 میلیون تومان انجام‌شده است.


مبشری به احداث 800 واحد مسکونی برای مددجویان مناطق محروم استان در طرح سه‌جانبه با مشارکت کمیته امداد، سپاه پاسداران و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اشاره کرد و یادآور شد: 28 میلیارد تومان به ساخت این واحدهای مسکونی اختصاص‌یافته است.


مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به خدمات این نهاد در حوزه اشتغال اشاره و بیان کرد: در زمینه اشتغال مددجویان از ابتدای تأسیس این نهاد تاکنون 32 هزار و 687 طرح اشتغال بااعتبار 194 میلیارد و 314 میلیون تومان اجراشده، تعداد 9869 خانوار خودکفا و 1266 نفر بااعتبار 240 میلیون تومان به مؤسسات کاریابی معرفی و شاغل شده‌اند.


وی پرداخت 49 هزار و 568 مورد جهیزیه و هدیه به داماد با مبلغ بیش از 35 میلیارد تومان ، 82 هزار و 174 خدمت موردی بااعتبار 32 میلیارد و 650 میلیون تومان، ارائه خدمات فرهنگی بااعتبار 51 میلیارد تومان، 88 هزار مورد وام قرض‌الحسنه بااعتبار 77 میلیارد و 529 میلیون تومان به مددجویان و افراد نیازمند را از دیگر خدمات 40 ساله کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.


شایسته ذکر است کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با غرفه‌های حامی یابی طرح اکرام ایتام و غرفه دستاوردهای اشتغال مددجویان این نهاد در نمایشگاه دستاوردهای چهل‌سالگی پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کرده است. 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین