« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۳
گروهی از زندانیان در رم ایتالیا پس از گذراندن یک دوره آموزشی برای رنگ آمیزی و خط کشی عابر پیاده در خیابان ها و تمیز کردن کانال های فاضلاب و مرمت خیابان ها به کار گرفته شدند.
آوای رودکوف: زندانیان در پایتخت ایتالیا برای پر کردن چاله های خیابان های رم و کمک به زیباسازی معابر عمومی به کمک شهرداری رم شتافتند.

 نخستین گروه از زندانیان در زندان های پایتخت ایتالیا پس از گذراندن یک دوره فشرده سه ماه آموزشی در خصوص آسفالت خیابان ها و کمک به زیبا سازی معابر عمومی، روانه خیابان ها شدند.

ویرجینیا راجی شهردار رم با خوشحالی از این زندانیان استقبال کرد و گفت: این زندانیان با آموختن این حرفه و کسب تجربه لازم می توانند پس از پایان مدت محکومیتشان برای خود در جامعه جایی را پیدا کنند. از سوی دیگر این افراد هم اکنون با عملیات رنگ آمیزی و خط کشی عابر پیاده در خیابان ها و تمیز کردن کانال های فاضلاب و مرمت خیابان ها کمک مهمی را به شهر می کنند.

فرانچسکو بازنتینی یکی از مسئولان اداره زندانهای ایتالیا هم گفت: زندانی هایی که درخیابان ها به کار گرفته می شوند زندانیانی هستند که جرم و جرائمشان بالا نیست و اواخر مدت محکومیت خود را می گذرانند.

در همین حال الفونسو بونافده، وزیر دادگستری ایتالیا نیز از این ابتکار عمل به گرمی استقبال کرد و خطاب به شهرداران ایتالیایی گفت: در صورتی که دیگر شهرداران شهرهای بزرگ ایتالیا ازالگوی شهرداری رم پیروی کنند، شخصا برای تشکر از آنها به شهرشان خواهم چرا که چنین اقداماتی ارتکاب مجدد جرم را کاهش داده و به نفع جامعه است.

منبع : فرارو
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: