« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۷
رقابت های والیبال پیشکسوتان استان گلستان در ایستگاه پایانی
مسابقات والیبال پیشکسوتان گرامیداشت شهدای غواص با قهرمانی تیم پیشکسوتان بندر ترکمن به پایان رسید.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛رقابت های والیبال پیشکسوتان استان گلستان گرامیداشت شهدای غواص که از هفته گذشته با شرکت ۱۶ تیم در شهرستان های علی آباد کتول و فاضل آباد در جریان بود عصر امروز به پایان رسید. مرحله پایانی این مسابقات با حضور هشت تیم در سالن ورزشی شادروان تختی شهرستان علی آباد کتول برگزار شد. در بازی پایانی دو تیم پیشکسوتان بندر ترکمن و پیشکسوتان علی آباد کتول به مصاف هم رفتند که بندر نشینان موفق شدند در دو گیم متوالی و  با نتایج ۲۵- ۱۷ و ۲۵- ۲۱ تیم علی آباد را شکست داده و به عنوان قهرمانی این دوره از بازیها دست پیدا کنند. بازی رده بندی نیز بین تیم های گنبد و کردکوی برگزار گردید که گنبدی ها موفق شدند دو بر صفر تیم کردکوی را شکست داده و حائز عنوان سومی شوند.


علیرضا اسباب چین از پیشکسوتان والیبال استان هدف از برگزاری این رقابت ها را تجدید خاطرات گذشته و تازه کردن دیدار ها دانست و گفت: برگزاری این بازیها به منظور ایجاد نشاط در بین پیشکسوتان و تجدید خاطرات است. امید واریم در آینده نیز شاهد برگزاری چنین مسابقاتی در سطح استان باشیم.

حسن هدایتی فرماندار شهر نیز ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان این مسابقات، سطح این بازی ها را بسیار مطلوب ارزیابی کردند و اظهار امید واری کردند تا در آینده نیز شاهد برگزاری این مسابقات در همه رشته ها باشیم.


حضور داوران ملی و بین المللی ، ملی پوشان اسبق والیبال نشسته و پیشکسوتان والیبال استان و شهرستان همچون اکبر ایمانی، امید خندان، علیرضا اسباب چین، ابوالقاسم زنگانه، رمضان دنکوب، اسماعیل قره خانی، حسن زنگانه، ابراهیم معززی، داود نافعی، ابراهیم سن سبیلی و جمعی از مو سفید های والیبال استان جلوه و طراوت خاصی به این بازی ها داده بود.

در پایان این دوره از رقابت ها با حضور فرماندار، شهردار، امام جمعه شهرستان و سایر مسئولان شهرستان های علی آباد کتول و بندر ترکمن از نفرات تیم های برتر با اهدای جوایز و لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.


داوری این دوره از رقابت ها را حنظله آلوستانی، محمود ملک حسینی، حبیب آلوستانی، مسعود شکی و خلیل صفری بر عهده داشتند. سرپرستی فنی مسابقات نیز بر عهده عبدالغفور ماهری از پیشکسوتان والیبال استان بود.


اعضای تیم قهرمان: پرویز فرخی، بهمن قلی پور، عبدالجبار کردی، رشید تراج، خدر قرنجیک، گل محمد کر، کاکا صیادچی، قیوم بزمجو، حکیم قلی کمی –  عاشور محمد شیرعلی( مربی) و گل محمد قره جه( سرپرست)



بازیکنان برتر از نگاه رسانه:

بهترین آبشار زن: پرویز فرخی( بندر ترکمن)

بهترین سرویس: حسن کمر( علی آباد کتول)

بهترین دفاع: کاکا صیاد چی( بندر ترکمن)

بهترین پاسور: امید عقیلی ( کردکوی)

بهترین دریافت: ابوالفضل محمدی( علی آباد کتول)

امتیاز آورترین بازیکن: بهروز ساری محمدلی( گنبدکاووس)

کامل ترین بازیکن:بهمن قلی پور( بندرترکمن)

بازیکن اخلاق: داود نافعی ( گنبد کاووس)

تیم اخلاق: تیم پیشکسوتان کردکوی


گزارش /حاج سعیدی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: