« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲
در هفتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 40 واحد مسکن مددجویی بااعتبار یک میلیارد و 800 میلیون تومان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای مددجویان این نهاد به بهره‌برداری رسید.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مراسم نمادین بهره‌برداری از یک واحد مسکونی به نمایندگی از 40 واحد مسکن مددجویی، با حضور مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در شهرستان بهمئی برگزار شد.


قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این مراسم بابیان اینکه یکی از مهم‌ترین نیازمندی‌های مددجویان تحت حمایت مسکن مناسب است، گفت: به مناسبت 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی 40 واحد مسکن مددجویی بااعتبار یک میلیارد و 800 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید و تحویل مددجویان شد.

وی با اشاره به اینکه ایجاد سرپناهی امن برای مددجویان و تأمین مسکن آنان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است، افزود: 1064 مورد عملیات عمرانی بااعتبار پنج میلیارد تومان در حوزه مسکن مددجویان در سال جاری انجام‌شده است.

مبشری به خدمات 40 ساله کمیته امداد در حوزه مسکن اشاره کرد و یادآور شد: در این خصوص از ابتدای تأسیس این نهاد در استان تاکنون 7800 مورد مسکن مددجویی برای نیازمندان این نهاد ساخته‌شده و 43 هزار مورد عملیات عمرانی ازجمله تعمیرات کلی و جزئی برای آن‌ها انجام‌گرفته است.  

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به ساخت ۸۰۰ واحد مسکن مددجویی بااعتبار ۲۸ میلیارد تومان در مناطق محروم استان برای مددجویان اشاره کرد و افزود: این واحدهای مسکونی در قالب طرح تفاهم‌نامه سه‌جانبه با مشارکت این نهاد، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای مددجویان روستایی استان ساخته می‌شود.

شایسته ذکر است دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا و خانواده مددجویان تحت حمایت، حضور در گلزار مطهر شهدای ممبی و بهمئی و حضور در مراسم کلنگ زنی ساختمان اداری کمیته امداد لیکک بهمئی از دیگر برنامه‌های سفر مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان بهمئی بود.

فیلم کوتاهی از عملکرد کمیته امداد را در لینک زیر دنبال کنید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: