« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲
به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 40 مورد جهیزیه بااعتبار 120 میلیون تومان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امسال به نوعروسان مددجوی این نهاد پرداخت شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بهره‌برداری از ساختمان اداری کمیته امداد استان، گفت: اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد برای ازدواج جوانان و خروج آنان از چرخه حمایتی کمیته امداد است.

وی با اشاره به اهدای 40 مورد جهیزیه بااعتبار 120 میلیون تومان به مناسبت 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: کمیته امداد در یک ابتکار و اقدام خداپسندانه با تدارک جهیزیه و پرداخت هدیه ازدواج موجبات ازدواج آسان، بی‌پیرایه و آبرومندانه تعداد زیادی از دختران و پسران جوان را فراهم ساخته است.

مبشری با اعلام اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 2987 مورد در حوزه ازدواج مددجویان تحت حمایت پرداخت‌شده است، گفت: در این خصوص هفت میلیارد و 222 میلیون تومان برای جهیزیه نوعروسان، هدیه به داماد و کمک به ازدواج مجدد بانوان تحت حمایت پرداخت‌شده است.

وی همچنین به آمار چهل‌ساله کمیته امداد در خصوص کمک‌هزینه ازدواج مددجویان اشاره و بیان کرد: در این خصوص تاکنون 49 هزار و 568 مورد جهیزیه و هدیه به داماد  بااعتبار 35 میلیارد و 603 میلیون تومان به زوج‌های جوان تحت حمایت و نیازمند پرداخت‌شده است.

مبشری بابیان اینکه کمک‌هزینه تأمین جهیزیه کمیته امداد به‌صورت بلاعوض و تا سقف سه میلیون تومان برای مناطق برخوردار و سه میلیون و 500 هزار تومان برای مناطق محروم به نوعروسان مددجو پرداخت می‌شود، گفت: این نهاد باهدف ارتقاء سطح آگاهی زوج‌های جوان مددجو دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی پیش از ازدواج در خصوص مهارت‌های ارتباطی، مسائل اعتقادی و احکام، مهارت دلجوئی و گفتگو، ازدواج و خانواده، راهکارهای جذابیت و محبوبیت، بهداشت فردی و اجتماعی و روابط زناشویی و تربیت فرزند برگزار می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد همچنین از پرداخت 40 مورد تسهیلات قرض‌الحسنه بااعتبار 200 میلیون تومان به مددجویان در ایام دهه فجر امسال خبر داد و گفت: این تسهیلات به‌منظور رفع مشکلات ضروری نیازمندان ازجمله درمانی، تحصیلی، کمک‌معیشت و سایر موارد پرداخت می‌شود. 

شایسته ذکر است با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم بویراحمد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار بویراحمد،مدیرکل و کارکنان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ساختمان اداری این نهاد به بهره‌برداری رسید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین