« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۶
لنده
فرماندار لنده با صدور پیامی از آحاد مردم ولایت مدار شهرستان لنده، برای حضور گسترده و پرشورتر از سالهای قبل در راهپیمایی 22 بهمن دعوت بعمل آورد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛دارا کریمی نژاد فرماندارشهرستان لنده با صدور پیامی ازاهالی ولایت مدارشهرستان لنده دعوت بعمل آوردند تا درمراسم راهپیمایی یوم الله 22بهمن با شورو شعورخاص ،حضور فعالی داشته باشند.

متن پیام فرماندار بشرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

والفجر و لیال عشر
تقارن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه و مزین شدن طلیعه آن به نام حضرت صدیقه طاهره (س) بستری مناسب برای ارایه پیام معنوی انقلاب به جهان و جهانیان است.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب می فرمایند : (انقلاب اسلامی یک حقیقت برخاسته از سنت الهی است وتاهنگامی که متکی برایمان ، عشق وعلاقه مردم است قدرت های جهانی اگر با یکدیگر نیز متحد شوند نمی توانند صدمه ای به این انقلاب ومردم وارد کنند)

مهمترین ویژگی انقلاب اسلامی ایران و مراسم سالگرد انقلاب درطول سی و نه سال گذشته را می توان حضور انبوه و متحد مردم به عنوان عناصر اصلی وکلیدی شکل گیری انقلاب اسلامی و دلبستگی آنان به شعارهای اساسی انقلاب دانست و دهه فجر انقلاب را می توان  بعنوان مقطع رهایی ازبند استبداد و استکبار و در مسیر توسعه قرار گرفتن ملتی است که با شعار ما می توانیم پا به  عرصه جهانی و بین المللی گذاشته برشمرد و عظمت این دهه به نوعی بهار پرفروغ انقلاب نامیدن گرفته برکسی پوشیده نیست و اینک که درآستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم شناخت موقعیت وحضور بموقع در لحظه مناسب مورد نیاز واساس همه کارها است.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن و تسلیت ایام فاطمیه(س) از مردم شریف و ولایتمدار شهرستان لنده دعوت می کنم تا با حضور در راهپیمایی وحدت آفرین و دشمن شکن ۲۲ بهمن ماه، بار دیگر میثاق ابدی خود با امام(ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدا را به جهانیان اعلام کنند.

دارا کریمی نژاد
فرماندار لنده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین