« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰
ایسنا| اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن شیراز گفت: حضور گسترده مردم ایران و مردم شیراز در راهپیمایی سالروز چهل سالگی انقلاب اسلامی این پیام را برای آمریکا و آمریکاییان داشت که ملت و دولت در کنار هم ایستاده‌اند تا تحریم‌های شما را به شکست بکشانند.
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه انقلاب طی چهل سال گذشته دستاوردهای زیادی داشته است، عنوان کرد: مهمترین دستاورد انقلاب جامه عمل پوشاندن به خواسته‌های مردم بود.
جهانگیری با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد چنددستگی، یاس، ناامیدی و بی اعتمادی بین ملت ایران است، تاکید کرد که در شرایط فعلی بیش از هر زمان دیگری به وحدت، انسجام و گفت و گو نیاز داریم.
جهانگیری با تصریح بر اینکه در شرایط سخت معیشت و بیکاری قرار داریم، گفت: اما این مهم به معنای بن بست نیست که با تکیه بر نیروی لایزال الهی از این مشکلات عبور خواهیم کرد و همه تلاش ما سازمان دهی به وضعیت معیشت و بیکاری است و دست نیاز به سوی متخصصان و دلسوزان در این راه دراز می‌کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: