« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲
چرام
رئیس کمیته امداد چرام گفت: حامیان طرح اکرام ایتام این شهرستان در سال جاری 402 میلیون و 372 هزار تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت خود کمک کرده‌اند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف عبدالرشید کریمی نسب، رئیس کمیته امداد چرام، بابیان اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین از مهم‌ترین برنامه‌های مشارکتی کمیته امداد برای حمایت از نیازمندان است، گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین این شهرستان در سال جاری 402 میلیون و 372 هزار تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند.


وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 438 حامی ایتام و فرزندان محسنین این اداره را حمایت می‌کنند، افزود: این حامیان نیکوکار از  249 نفر از ایتام و فرزندان محسنین این نهاد حمایت می‌کنند که از این تعداد 155 نفر از ایتام و 94 نفر از فرزندان محسنین هستند.

کریمی نسب بابیان اینکه طرح اکرام ایتام برای حمایت از فرزندان ایتام و طرح محسنین شامل آن دسته از خانوارهای نیازمند است که دارای سرپرست ناتوان، بیمار و ازکارافتاده هستند، تصریح کرد: از مردم خیر و نیکوکار دعوت می‌کنیم تا با مشارکت در برنامه‌های کمیته امداد، این نهاد را در زمینه ارائه خدمت به نیازمندان یاری کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین