« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵
دانشگاه صنعتی بهبهان؛
با حضور مهندس کشت زر نماینده محترم مردم بهبهان زمین چمن مصنوعی دانشجویی برادران افتتاح شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛در مراسمی که با حضور نماینده محترم شهرستان،دکتر سید نژاد و اعضای هیات رئیسه دانشگاه و جمعی از مسئولان شهرستان، زمین چمن مصنوعی دانشجویی برادران دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.


این زمین چمن مصنوعی در وسعت 1200مترمربع  با اعتباری بالغ بر500 میلیون تومان  به صورت مشترک از اعتبارات سازمان امور دانشجویان ، صندوق رفاه دانشجویان و دانشگاه ساخته شده است.

دکتر ضیایی نژاد معاون دانشجویی دانشگاه در مراسم بهره برداری از زمین چمن گفت : این اقدام در راستای افزایش امکانات برای دانشجویان و همچنین در راستای مدیریت سبزدانشگاه  است زیرا ایجاد چمن طبیعی، دارای این عیب بوده که مصرف آب دارد ولی چمن مصنوعی این‌گونه نیست و در بحث مدیریت سبز برای ما با توجه به صرفه‌جویی و استفاده‌ بهینه از منابع انرژی و همچنین اصلاح الگوی مصرف اهمیت بسزایی دارد. .


معاون دانشجویی دانشگاه با اشاره به اینکه چندی پیش نیز زمین چمن مصنوعی سرای دانشجویی دختران افتتاح شد، ادامه داد: درحوزه تربیت‌بدنی دانشگاه تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته و دانشجویان بزودی خبرهای بهتری را هم دریافت خواهند کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: