« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶
یاسوج
رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل ورود سامانه های بارشی جدید در روزهای آینده به جو استان مردم و مسئولان اقدامات ایمنی را رعایت کنند و از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سرهنگ بهنام ویسی پور روز پنجشنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسافران در صورت نیاز به تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ، لباس گرم و آذوقه خشک مجهز شوند تا در طول سفر با مشکل مواجه نشوند.
وی افزود: رانندگان قبل از حرکت از وضعیت جاده های مورد نظر مطلع شده و همچنین باک خودروی خود را پر کنند.
رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در این صورت هنگام گرفتار شدن چند ساعته خودروها در این جاده ارتباطی مشکل خاصی برای سرنشینان آنها ایجاد نمی شود.
سرهنگ ویسی پور عنوان کرد: جاده یاسوج - اقلید 70 کیلومتر طول دارد که از این میزان 45 کیلومتر در حوزه راه های کهگیلویه و بویراحمد و مابقی نیز در حوزه راه های استان فارس است.
کهگیلویه و بویراحمد افزون بر 6 هزار کیلومتر جاده ارتباطی اعم از بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی دارد که از این میزان 142 کیلومتر بزرگراه، 505 کیلومتر راه اصلی، یک هزار و 238 کیلومتر راه فرعی و مابقی نیز راه روستایی است.
این استان بیش از 40 گردنه برفگیر و حدود یک هزار و 500 کیلومتر نقاط حادثه خیز دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین