« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴
با پیشنهاد نماینده کهگیلویه بزرگ؛
عدل هاشمی پور از تأمین اعتبار 25 میلیارد ریال جهت بهسازی و آسفالت معابر روستایی در سفر قائم مقام بنیاد مسکن کشور به کهگیلویه بزرگ خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در سفر قائم مقام بنیاد مسکن کشور به منطقه و حضور در آیین بهره برداری از طرح گردشگری روستای الگن، بر ضرورت توجه بیش از پیش مسئولان ارشد بنیاد مسکن در رفع مشکلات روستاییان به ویژه بهسازی و آسفالت معابر روستاها به منظور ایجاد رفاه و جلوگیری از مهاجرت آنان تأکید کرد و از مهندس شاملو درخواست نمود تا برخی روستاهای دیگر را نیز از نزدیک مورد بازدید قرار دهد.


قائم مقام بنیاد مسکن کشور ضمن تشکر از تلاش ها و دغدغه مهندس هاشمی پور در رفع مشکلات روستاییان، به روستاهای المور و شوتاور در بخش چاروسا و درغک در بخش دیشموک رفت و کوچه ها و معابر این روستاها را به همراه سردار هاشمی پور و دیگر مسئولان بخشی، شهرستانی و استانی به صورت پیاده روی مورد بررسی قرار دادند.

نایب رئیس کمیسیون انرژی ضمن تشکر صمیمانه از حضور و حسن توجه مهندس شاملو در رفع مشکلات روستانشینان گفت: مجموعه بنیاد مسکن همواره به حوزه انتخابیه عنایت داشته اند و در این سفر نیز مبلغ 2/5  میلیارد تومان اعتبار جهت بهسازی و آسفالت معابر روستایی کهگیلویه بزرگ اختصاص دادند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: