« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۴۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۷
یاداشت |سید عمار رضوی
می خواهم از کارگرانی بگویم که بعلت نداشتن شغل در شهرستان خود مجبورند به شهرستان ماهشهر و اسکله ی بندر امام (ره) بروند و روزی حلال خود را آنجا طلب کنند آنهایی که تنها روز تعطیل سالشان روز عید نوروز و روز عاشوراست
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،حجت الاسلام سید عمار رضوی ؛ روحانی مستقر در روستای قیام طی یاداشتی با گلایه از مسولان به طرح گوشه ای از مشکلات بزرگترین روستای شهرستان لنده پرداخت:

عرض خسته نباشید خدمت مسولین شایسته شهرستان لنده

به عنوان یه روحانی که از مرداد ماه در روستای قیام به عنوان روحانی مستقرر خدمت مردم بی نظیر قیام هستم مستقیم با جوانان زیادی هم کلام شدم و تا حدودی  از مشکلات مردم و جوانان خبر دارم  :یکی از ویژگی بارز این مردم پایبندی به ارزش های دینی و ملی هست .

۲۲ بهمن که می شود جشن های مختلف که از پیرمردهای دنیا دیده ی روستا  که دوران طاغوت و پهلوی را دیدند و مبارزات آنها باعث شد اسم این روستا تغییر کند و به اسم قیام درآید تا بچه های سه چهار ساله  عاشقانه به عشق وطنشان در جشن اتقلاب شرکت می کنند.

ماه محرم و مراسمات مذهبی حضور حداکثری مردم در مراسمات ؛گواهی بر اعتقادات این مردم نجیب است .

می خواهم  از  کارگرانی بگویم  که بعلت نداشتن شغل در شهرستان خود مجبورند به شهرستان ماهشهر و اسکله ی بندر امام (ره) بروند و روزی حلال خود را آنجا طلب کنند  آنهایی که تنها روز تعطیل سالشان  روز عید نوروز و روز عاشوراست  و ساعت ها مسافت را می آیند به عشق امام حسین (ع) و عزاداری میکنند و تمام توانشنان را به خرج میدهند تا مراسم عزاداری با نهایت شکوه و عظمت برپا شود.

از مردمی که قبل از انقلاب با مبارزاتشان سرآمد و بعد از انقلاب با رشادت و شهادت و جانبازی دین خود را به انقلاب ادا کردند.

و از مشکلاتشان :
از جاده ای  که هر رهگذری که به اینجا بیایید  از بدی آن می نالد .

از جاده ای که  فاقد آسفالت مناسب و فاقد علائم راهنمایی و رانندگی است .

از مرگ و میرهای فراوانی که در این جاده اتفاق افتاده و از جمله ی آن چند سال پیش تازه عروس و دامادی که  در این جاده ی مرگ اتفاق افتاده  و هنوز  مسولین برایش چاره ای نیاندیشیدند .

از خانه بهداشتی که پزشک آنرا بخاطر نوشتن داروی زیاد جریمه کردند .

از  پزشک و داروخانه ای که  مجوز این را ندارند بیشتر از ۱۲ هزار تومان دارو در دفترچه ی بیمه بنویسند و باید  مابقی به نرخ آزاد باشد!

از جوانانی که برای دانلود یک نرم افزار چند مگابایتی ساده که مسولین با گوشی هوشمند خود در کمتر از چند ثانیه با سرعت 4G گوشی خود دانلود میکنند مجبورند یا تا پاسی از شب بیدار بمانند تا آخر شب سرعت نت خوب شود و در چندین دقیقه کار چند ثانیه ای را انجام دهند  یا با موتور سیکلت به روستاهای بالادست یا حتی به برم الوان و روستای شیلاودان بروند تا سرعت نت خوب شود!

از قول های مسولین مختلف که چندین ماه است قول بهبود وضعیت نت را دادند و هنوز مردم چشم انتظار وعده ی مسولین هستند.

از نخریدن قطعه کوچک را ه اندازی آنتن اینترنت که بعلت تعلل یا نداشتن بودجه الان قیمتش بخاطر تحریم ها میلیاردی شده است.

از نداشتن سالن ورزشی برای جوانان که هرشب باید برای بازی فوتسال ۲۵ کیلومتر  در جاده ی نامناسب به شهر لنده بیایند و برگردند.

قابل توجه مسولان !

این مردم بارها وفاداری خود را به نظام ثابت کردند .تنها خواسته ی این مردم صداقت است و ندادن وعده ی توخالی

غلام همت آنم كه زير چرخ كبود
زهر چه رنگ تعلق پذيرد آزاد است
حافظ شيرازي
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
مسئول بی لیاقت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
0
0
احسنت
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: