« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۸
بهبهان
این آزمون نخستین آزمون تحصیلات تکمیلی است که با حمایت وزارت علوم،تحقیقات و فناوری توسط سازمان سنجش در شهرستان بهبهان برگزار شد.
پایگاه  خبری آوای رودکوف:جمعه سوم اسفند ماه همزمان با سراسر کشور، آزمون دکتری ۹۸ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در بهبهان برگزار شد.

این آزمون نخستین آزمون تحصیلات تکمیلی است که با حمایت وزارت علوم،تحقیقات و فناوری توسط سازمان سنجش در شهرستان بهبهان و دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء برگزار می شود.در آزمون دکتری که صبح امروزدر این دانشگاه برگزار شد تعداد 233 نفرداوطلب خانم و 425 نفرداوطلب آقا شرکت داشتند.

شایان ذکر است با پیگیری های ریاست دانشگاه و همکاری و پشتیبانی فرماندار و نماینده شهرستان بهبهان و در راستای ماموریت  های منطقه ای دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان و تسهیل کار برای داوطلبان شرق استان خوزستان و شهرهای همجواردر تاریخ 17 اسفندماه نیز برای اولین بار قرار است ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی و همچنین آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ نیز در این دانشگاه برگزار شود.

در این راستا بر اساس تفاهم نامه فی مابین دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان و سازمان جهاد دانشگاهی استان خوزستان ،از این به بعد کلیه آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی در این دانشگاه برگزار می گردد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: