« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴
با ثبت اینترنتی درخواست‌های مددجویان محقق می‌شود؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به راه‌اندازی سامانه e.emdad.ir از 14 اسفندماه جاری مددجویان این نهاد می‌توانند بدون حضور در کمیته امداد درخواست‌های خود را به‌صورت اینترنتی ثبت کنند.
به گزارشپایگاه  خبری آوای رودکوف؛ قباد مبشری با اشاره به راه‌اندازی سامانه اینترنتی e.emdad.ir گفت: در این روش مددجویان می‌توانند با استفاده از رایانه شخصی، تلفن همراه و یا دفاتر خدمات اینترنتی و درج کد ملی و شماره شناسنامه خود وارد سامانه شده و اقدام به ثبت و ارسال درخواست خود کنند.


وی بابیان اینکه این سامانه اینترنتی از 14 اسفندماه جاری به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: مددجویان در این سامانه می‌توانند درخواست‌های خود ازجمله تعمیرات مسکن، انشعابات، تسهیلات شهرداری، خدمات دانش‌آموزی و دانشجویی، کمک‌هزینه ازدواج و جهیزیه، خدمات نظام‌وظیفه و تسهیلات بازگشت به روستا بدون مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد ثبت کنند.  
مبشری خاطرنشان کرد: پس از ثبت درخواست مددجو در سامانه مذکور، حداکثر بعد از یک ساعت درخواست‌های ثبت‌شده به‌صورت هوشمند به کارتابل درخواست‌های مددکار مربوطه در سیستم جامع خدمات حمایتی منتقل می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی این سامانه الکترونیکی را گامی جدید در خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به مددجویان عنوان کرد و افزود: هدف از راه‌اندازی این سامانه کاهش مراجعه حضوری مددجویان به مراکز کمیته امداد و تسهیل خدمات‌رسانی به مددجویان است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: