« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳
در نشست کارگروه ترافیک عنوان شد:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرگونه کنده کاری و حفاری در خیابان‌ها، میادین و سطح شهرهای استان از ۲۵ اسفندماه امسال تا ۱۸ فروردین سال ۹۸ ممنوع است.
به گزارشپایگاه  خبری آوای رودکوف؛عزیز فیلی در نشست کارگروه ترافیک کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: تمام کنده کاری‌ها و حفاری‌های انجام شده از طرف شرکت‌های حفار وخدمات رسان در سطح شهرها تا پیش از تعطیلات نوروزی باید ترمیم و تکمیل شوند.

وی به هماهنگی شهرداری‌ها، پلیس راهور، میراث فرهنگی و گردشگری و راهداری استان در خصوص هر چه بهتر فراهم کردن زمینه برای استقبال از مسافران و گردشگران در تعطیلات نوروزی تاکید کرد.

فیلی تصریح کرد: در ایام نوروز امسال به دلیل بارش و رحمت خوب الهی در امسال و شرایط آب وهوایی و سرسبزی منطقه، شاهد حضور و استقبال زیادی از گردشگران در استان هستیم.

وی ابراز کرد: تمام شرایط توسط دستگاه‌های اجرایی و امنیتی از جمله ترمیم و خط کشی جاده‌ها و نصب تابلو و علائم راهنمایی و هشدار دهنده در مسیرهای پر تردد و پر خطر برای ایام نوروزی باید فراهم شود.

  
مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: واگذاری هرگونه مجور تاکسی بیسیم و تلفنی در شهرستان‌ها باید با فراخوان انجام گیرد.

هجیر افشون افزود: مجوزهای تاکسی تلفنی و بیسیم که در سطح شهرستان‌ها صادر می شود اگر تا کمتر از 6 ماه فعالیت خود را آغاز نکنند، باطل می‌شوند.

وی یادآور شد: براساس قانون در مرکز یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد پنج و در مرکز شهرستان‌ها تنها دو مجور تاکسی بیسیم داده می‌شود.

در این نشست، مصوبات شورای ترافیک شهرستان‌های گچساران، کهگیلویه، چرام و باشت با حضور فرمانداران و شهرداران این شهرستان‌ها بررسی شد.

در شورای ترافیک کهگیلویه و بویراحمد در روز یکشنبه پنجم اسفندماه موضوعات و مسائل مختلفی شامل ترمینال چرام، خیایان طالقانی یاسوج، تعریض خیابان و میادین، صدور مجوز تاکسی بیسم، اصلاح هندسی بلوار، تعریض جاده منتهی به ورودی شهر، نصب دوربین مدار بسته و علائم راهنمایی و رانندگی، ایمن کردن جاده پازنان گچساران و ایمن کردن جاده‌های شرکت نفت و نصب علائم، پارک خودرو شهری و دوربرگردان مورد بررسی قرار گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: