« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۷
مدیرکل انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش:
مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: منشور حقوق و مسئولیت تربیتی والدین با کمک حقوقدانان و استادان حوزه تعلیم و تربیت در دست تدوین است.
به گزارشپایگاه  خبری آوای رودکوف نورعلی عباسپور روز دوشنبه در نشست شورای مرکزی انجمن اولیا و مربیان استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان افزود: هدف از تدوین منشور حقوق و مسئولیت تربیتی والدین رفع موازی کاری و تعیین وظایف است.

به گفته وی، با تدوین منشور حقوق و مسئولیت تربیتی والدین حد و مرز فعالیت والدین در مدارس مشخص می شود و همچنین مدیر مدرسه از ظرفیت والدین به خوبی برای توسعه آموزشی مدرسه استفاده می کند .

وی ادامه داد: باید شرایط به گونه ای فراهم شود تا در تمام تصمیم گیری ها نماینده اولیا و مربیان به عنوان یکی از ارکان توسعه آموزشی جایگاه داشته باشند.

عباسپور تصریح کرد: شناخته شدن جایگاه انجمن اولیا و مربیان به عنوان یک جایگاه مستقل و وابسته به آموزش و پرورش به تازگی تصویب شده که این اقدام گامی در جهت استفاده بیش از پیش از ظرفیت انجمن اولیا و مربیان است.

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش با بیان این که اعتقادی به ورود انجمن اولیا و مربیان به درون تشکیلات دولتی ندارد، گفت: انجمن اولیا و مربیان باید یک جایگاه مستقل و مطالبه گر باشد./ایرنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: