« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۳
کهگیلویه و بویراحمد
آئین افتتاح پروژه مناسب‌سازی مزار شهدای شهرستان لنده با حضور فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش پایگاه  خبری آوای رودکوف، مدت‌هاست که مناسب‌سازی آرامگاه شهدای شهرستان لنده به یکی از دغدغه های خانواده‌های شهدا و ایثارگر بدل شده بود؛ مزارهایی که بیانگر هویت ملی و تاریخی یک ملت هستند؛ بر این اساس با پیگیری حوزه مقاومت بسیج لنده و با همت  بنیاد علوی و اعتباری افزون‌بر  35 میلیون تومان این اقدام خیر صبح امروز و در زاد روز  حضرت فاطمه زهرا(س)انجام گرفت.

و اما این کافی نیست باید تامل کرد باید فهمید و عمل کرد که :مزارهای شهدای عزیز دفاع مقدس تنها متعلق به خانوادهای انها نیست بلکه متعلق به همه ی دلدادگان به انقلاب اسلامی و دفاع مقدس می باشد. این مزارها  به ما یادآوری می‌کنند که نباید از یاد ببریم چه دسته گل‌هایی پرپر شدند تا ناموس ملت به چنگ دشمنان نیفتد.

گلزارهای شهدا تجلی‌گر ایستادگی و مقاومت ملتی هستند که شاید دستان‌شان خالی باشد، اما دلی دارند که می‌توانند از دنیای فانی دل بکنند و جان خود را بدهند تا اسلام بماند، ایران بماند و قرآن بماند .

گلزار شهدا درس است تا بخوانیم که مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت است.تا بخوانیم که در مقابل کفر و ظلم و بی عدالتی حتی اگر به قیمت جان باشد آماده ایم.

اما یک نکته خاطر را می‌آزارد و آن اینکه ما چه کرده‌ا‌یم؟ مسولان ما تا چه اندازه در خط سرخ شهادت قرار دارند؟ ایا این را خوب درک کرده اند که امروز اگر می نویسیم ، می خوانیم ،می خوابیم ؛ می خوریم  ؛ خانه داریم ؛ ماشین داریم ؛ عشق بر  دل  داریم ، فرزندانمان را به مدرسه و دانشگاه و حوزه می فرستیم ، کارمندیم کارگریم پست داریم مسولیت داریم ؛نقد و انتقاد می کنیم  و.... همه و همه  مدیون  آنانی هستیم که در "روزگار بازشناسی مرد از نامرد" ، لباس عافیت از تن کندند و لباس خون و شهادت  پوشیدند، بعضی ها  رفتند و برگشتند و  خیلی ها بخشی از وجودشان را در میدان جنگ جا گذاشتند و به خانه آمدند و خیلی ها هم به شهادت رسیدند.

این دردنامه را با ذکر جمله ای دیگر به پایان می رسانم و تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل...

آمارهای متفاوتی در خصوص تعداد شهدای ایران در دفاع مقدس و بعد از آن وجود دارد و چنین نقل می کنند که :تعداد پست های مهم کشوری و استانی را تا 3000 عنوان کرده اند و اگر تعداد شهدا را بر آن تقسیم کنیم در خواهیم یافت که برای هر صندلی مسؤولان به طور متوسط به تعداد شهدای کربلا ، شهید وجود دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: