« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹
ظهر امروز برگزار شد:
ظهر امروز اولین جلسه اطلاع رسانی تبلیغات ستاد خدمات سفرهای نوروزی با حضور اعضاء کمیته در محل اداره ارشاد اسلامی شهرستان لنده تشکیل شد .
به گزارش پایگاه  خبری آوای رودکوف،در این جلسه نمایندگان نهادها ودستگاههای عضو این ستاد شامل رئیس اداره ارشاد اسلامی ؛رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری ،‌ هلال احمر ، ورزش و جوانان ، ‌و انجمن خبرنگاران حضور داشتند .

 در این جلسه  مسولین و نمایندگان حاضر در جلسه برنامه های تبلیغاتی و اطلاع رسانی ویژه نوروز را ارئه دادند و مقرر شد نسبت به  معرفی اماکن تاریخی، تفریحی و مذهبی شهرستان اقدام لازم بعمل آید همچنین  اجرای سفره هفت سین در میدان ورودی شهر ، توزیع نقشه راهنمای شهری و مناطق گردشگری ، اجرای نمایش عمومی ، نمایشگاه هنری سفره هفت سین ؛جشنواره بازیهای محلی و غذاهای بومی؛ تهیه فیلم و تراکت از مکانهای یدنی  و .... از جمله برنامه های این کمیته به منظور معرفی مناطق گردشگر و همکاری با مسافران بود.

کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات یکی از کمیته های ده گانه ستاد خدمات سفرهای نوروزی است که مسئولیت آن برعهده اداره ارشاد اسلامی می باشد و همچون دیگر کمیته ها به منظور ارائه خدمات تخصصی و ویژه به مسافران و گردشگران علی الخصوص در ایام نوروز ،‌تعریف و پیش بینی شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین