« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰
آموزش و پرورش؛
مراسم افتتاحیه چهل و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در یاسوج،با حضور نماینده وزارت آموزش و پرورش آغاز شد.
به گزارش پایگاه  خبری آوای رودکوف،مراسم افتتاحیه چهل و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در یاسوج، صبح امروز با حضور نماینده وزارت آموزش و پرورش، مسئولان استانی و دانش آموزان آغاز شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد جشنواره فیلم رشد را یکی از با سابقه‌ترین جشنواره‌ها در حوزه آموزش دانست و گفت: این جشنواره فرصت مناسبی برای شکوفایی و فعال شدن استعدادهای دانش آموزان است.

هادی زارع‌پور افزود: در چهل و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در یاسوج 50 فیلم کوتاه با موضوع‌های تربیتی، علمی و آموزشی برای دانش‌آموزان شهر‌ها و روستا‌ها اکران می‌شود.

وی عنوان کرد: آموزش نکته‌های اخلاقی، تربیتی و آشنایی بیشتر جوانان با تکنولوژی جدید و در راستای اهداف تعلیم و تربیت از جمله اهداف برگزاری جشنواره فیلم رشد است که همه ساله در تمامی استان‌های کشور در دستور کار قرار می‌گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه ساله دانش آموزان از جشنواره فیلم رشد استقبال خوبی دارند که این موضوع بیانگیر تاثیرگذاری این جشنواره است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: