« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۸
رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو تاکید کرد: قیمت خودرو‌های در حال تحویل از جمله سمند، پژو پارس، پژو ۴۰۵ و پراید ۱۳۱، یک تا ۲.۵ میلیون تومان در بازار کاهش داشته است.


به گزارش آوای رودکوف به نقل از ایلنا، سعید موتمنی با اشاره به اینکه بازار همچنان منتظر کاهش قیمت پایه خودرو در کارخانه ها است، گفت: در حال حاضر هیجان خرید خودرو در بازار کاهش یافته است و خرید و فروشی در بازار خودرو انجام نمی‌شود.

وی با بیان اینکه قیمت پایه خودرو در حال حاضر غیر منطقی است، اظهار داشت: مشتری برای خرید خودرو با قیمت‌های فعلی در بازار وجود ندارد.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو ادامه داد: قیمت پایه خودرو باید بر اساس آنالیز قیمت تعیین شود.

موتمنی با بیان اینکه قیمت‌های تعیین شده از سوی کارخانه در تاریخ ۹۷.۱۱.۱۴ قابل قبول تراز قیمتهای پایه فعلی است، تصریح کرد: درحال حاضر قیمت پایه پراید ۱۳۱ از سوی کارخانه ۴۵ میلیون تومان تعیین شده است که با رقم، پراید ۱۳۱ در بازار با قیمت ۴۸ میلیون تومان عرضه می‌شود، در حالی که قیمت مناسب پایه برای این خودرو ۳۶ میلیون تومان است.

وی افزود: قیمت پژو پارس امروز درکارخانه به قیمت ۸۴ میلیون و ۲۰۰ هزارتومان و در بازار ۱۰۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ v۸ در کارخانه ۸۰ میلیون و ۳۰۰ هزارتومان و در بازار ۹۷ میلیون تومان، ۲۰۶ تیپ ۲ در کارخانه ۶۶ میلیون و۸۰۰ و در بازار ۸۰ میلیون تومان و سمند lx درکارخانه ۷۳ میلیون و ۴۰۰ و در بازار ۸۰ میلیون تومان عرضه می‌شود.

رییس اتحادیه فروشندگان خودرو اضافه کرد: عرضه خودرو نسبت به دو هفته گذشته از سوی کارخانه بیشتر شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: