« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵
به مناسبت چهلمین سال تأسیس کمیته امداد؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در آستانه چهلمین سالگرد تأسیس کمیته امداد، 40 واحد مسکن مددجویی برای مددجویان این نهاد در هفته احسان و نیکوکاری به بهره‌برداری رسید.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، مراسم نمادین بهره‌برداری از یک واحد مسکن مددجویی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به نمایندگی از 40 واحد برگزار شد.


قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم، با تبریک چهلمین سال تأسیس کمیته امداد گفت: 40مددجوی شهری و روستایی تحت حمایت این نهاد بااعتبار یک میلیارد و 800 میلیون تومان در هفته احسان و نیکوکاری صاحب‌خانه شدند.

وی میانگین زیربنای هر واحد را 75 مترمربع اعلام و بیان کرد: اعتبار هزینه شده برای هر واحد 45 میلیون تومان است.

مبشری بابیان اینکه ایجاد مسکن و سرپناهی امن برای مددجویان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است،یادآور شد: در سال جاری 1064 مورد فعالیت عمرانی ازجمله 658 مورد تعمیرات، 59 واحد احداث مسکن روستایی، خرید و ساخت 63 واحد شهری، احداث 129 مورد سرویس بهداشتی و تکمیل 155 مورد واحدهای نیمه‌تمام شهری و روستایی جمعاً بااعتبار پنج میلیارد تومان برای مددجویان انجام‌شده است.

مبشری با اشاره به امضای تفاهم‌نامه سه‌جانبه این نهاد با سپاه پاسداران و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خصوص ساخت 800 واحد مسکن مددجویی یادآور شد: در زمینه اجرای این تفاهم‌نامه 649 واحد در دستور کار قرارگرفته و عملیات ساخت‌وساز بیش از 500 واحد در حال اجرا است.  

وی با یادآوری اینکه جشن نیکوکاری در روزهای چهارشنبه 15 اسفند در مدارس استان، پنج‌شنبه 16 اسفند در پایگاه‌های اصلی کمیته امداد و در روز جمعه 17 اسفند در میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود، از عموم مردم خیر و نوع‌دوست استان دعوت کرد تا با حضور در این جشن و مشارکت در برنامه‌های کمیته امداد در آستانه سال نو شادی را میهمان سفره‌های نیازمندان کنند.

مبشری تأکید کرد: سامانه پیامکی #1* ۸۸۷۷* به‌عنوان یکی از روش‌های نوین در پرداخت کمک‌های مردمی برای تمامی مشترکان اپراتور همراه اول و ایرانسل آماده دریافت کمک‌های نقدی مردم نیکوکار جهت مشارکت در امر خداپسندانه کمک به نیازمندان است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: