« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷
کهگیلویه و بویراحمد؛
رئیس کمیته امداد چیتاب گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد تأسیس کمیته امداد دو واحد مسکن مددجویی برای مددجویان این اداره به بهره برداری رسید.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، به مناسبت چهلمین سالگرد تأسیس کمیته امداد دومسکن مددجویی روستایی، در روستای سرچنار از توابع چیتاب شهرستان بویراحمد با حضور بخشدار، مسئول آموزش و پرورش و شورای هماهنگی بخش به بهره برداری رسید.


بهمن دوستی رئیس کمیته امداد چیتاب در مراسم افتتاحیه این مسکن های مددجوی گفت: ساختن سرپناه برای انسانهای نیازمند از زیرساختهای اجرائی این نهاد است که شیرینی کار را در زمان بهره برداری از مسکن های مددجویی درچشمان مددجو به صراحت می توان دید.

وی با اشاره به روندتکمیل ساخت مسکن مددجویان در بخش کبگیان گفت: در ادامه تکمیل و ساخت مسکن های مددجویی از مجموع47 مسکن روستائی43 مسکن با همکاری سپاه در شرف ساخت هستند.

دوستی افزود: درطرح تکمیل سه مسکن شهری حدود70 درصدپیشرفت فیزیکی دارند که امید است تا دو ماهه سال آینده تمام مسکن ها به بهره برداری خواهند رسید.

وی بااشاره به افتتاحیه این دومسکن افزود: این دومسکن هرکدام باهزینه ای بیش از 45 میلیون تومان مستقیماً با همکاری مددجویان توسط کمیته امداد ساخته و امروز به بهره برداری رسید.

مهران گودرزی بخشدار کبگیان در این مراسم گفت: کمیته امداد همیشه وزنه مؤثر و بازوی نیرومند دولتهای متعدد در کشور بوده که انشالله باتداوم روند موفقیت آمیزش بتواندبه خدمت رسانی بهتر خود به نیازمندان ادامه دهد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: