« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۸
در جلسه کمیته آب و فاظلاب عنوان شد؛
بوی تعفن و نامطبوع کانال سیل بند مردم را کلافه کرده و شهرداری باید هرچه سریع تر نسبت به بهسازی آن اقدام کند تا بیشتر از این سلامت مردم به خطر نیفتد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،امروز در نشست کمیته آب و فاضلاب شهرستان لنده که با حضور جمعی از مسولان ؛ بخشداران مرکزی و موگرمون ؛دهیاران و اصحاب رسانه بر گزار شد مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده اظهار داشت: یکی از مهم ترین اولویت کاری شبکه بهداشت و درمان تامین نیاز مردم در حوزه سلامت و بهداشت عمومی شهر است.


امرالله خانی خواستار رفع مشکل در کمترین زمان ممکن با توجه به اولویت تامین سلامت مردم شد و افزود: بوی تعفن  کانال سیل بند خطری بزرگ برای سلامتی مردم است و تبعات جبران ناپذیری را به همراه دارد.

وی عنوان کرد: بوی تعفن و نامطبوع کانال سیل بند مردم را کلافه کرده و شهرداری باید هرچه سریع تر نسبت به بهسازی آن اقدام کند تا بیشتر از این سلامت مردم به خطر نیفتد.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان لنده عنوان کرد: در این کانال انواع حیوان و حشرات موزی جمع می‌شوند که همین موضوع وتنفس حشرات کثیف سبب انتقال بیماری به شهروندان می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: