« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛در راستای ارتقای تعاملات علمی هیئت تحریریه مجله با مراکز علمی و فرهنگی، برنامه دیدار از کتابخانه و مرکز اسناد مجلس برگزار شد.

در جریان این بازدید که به تاریخ 97/12/11 صورت پذیرفت، پس از آشنایی با بخش نسخ خطی و توضیحات آقای نظری کارشناس مسوول این بخش،  تعدادی از نسخه های تخصصی حوزه قرآن و حدیث مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه، مرکز اسناد مجلس با حضور مدیر این بخش آقای ططری بازدید شد. در این بازدید آقای ططری ویژگی اسناد، تاریخچه و روند آرشیو اسناد را معرّفی کرده و اعضای تحریریه برخی از اسناد مرتبط با حوزه دین را بررسی کردند.

در پایان، نشست کاری صمیمانه ای با ریاست محترم کتابخانه و مرکز اسناد مجلس، حجت الاسلام و المسلمین عماد و با حضور معاون پژوهشی کتابخانه جناب حجت الاسلام و المسلمین حیدری ابهری، خانم عبد اللهی مشاور رئیس کتابخانه و جناب آقای طیرانی مدیر امور کتابخانه¬ای و جناب آقای ططری رییس مرکز اسناد مجلس برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، پیشینه و انگیزه ها، اهداف و برنامه ها و ویژگی های نشریه دانش ها و آموزه های قرآن و حدیث توسط مدیر مسوول مجله، حجت الاسلام و المسلمین احسانی‌فر تبیین شد. ویژگی های علمی و اجرایی فصلنامه مانند ارزیابی مشاوره ای و عدم اتکا به منابع مالی بیرونی، مورد توجه مدیران حاضر در جلسه قرار گرفت.

در ادامه، حجت الاسلام و المسلمین عماد ضمن خوش ‌آمدگویی به اعضای تحریریه نشریه، موضوعاتی چون راهبری جریان قرآن پژوهی و حدیث پژوهی، افزایش سطح ارتباطی در راستای همکاری سازنده و تربیت نیروی متخصص در بخش های مختلف پژوهشی مانند نسخ خطی را مطرح کرد و طرفین برای ادامه جلسات کاری، توافق کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: