« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۱
ایران
ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور امروز در همه استان‌های کشور توسط جهاد دانشگاهی برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛سیروس رضایی، رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این آزمون در سه حوزه شهرکرد، بروجن و لردگان در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه ۱۲ دستگاه استان نیرو جذب خواهند کرد، تصریح کرد: این دستگاه‌ها در مجموع ۸۵ نفر از شرکت‌کنندگان در آزمون استخدامی را جذب می‌کنند.

رضایی افزود: در چهارمحال و بختیاری ۴۴۲۴ داوطلب در آزمون دستگاه‌های استان شرکت کردند که از این تعداد ۱۷۶۴ نفر خانم و ۲۶۶۰ نفر آقا هستند.

برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در خراسان شمالی

ولی الله حیاتی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی در بازدید از حوزه‌های برگزاری آزمون در بجنورد گفت: این آزمون در سه شهرستان خراسان شمالی در چهار حوزه امتحانی برگزار شد.

وی افزود: سهمیه استان از استخدامی دستگاه‌های اجرایی ۸۳ نفر و برای ۱۳ دستگاه اجرایی است.

حیاتی ادامه داد: از چهار هزار و ۱۴۷ نفر شرکت کننده در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان، دو هزار و ۶۸ داوطلب مرد و دو هزار و ۷۹ داوطلب زن در این آزمون شرکت کرده‌اند.

به گفته وی ۵۴ درصد شرکت کنندگان در آزمون مرد و ۴۴ درصد زن هستند.

حیاتی افزود: این آزمون در سه محل آزمون بجنورد، اسفراین و شیروان، هر یک در دو حوزه خواهران و برادران برگزار شد.

برگزاری ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در خوزستان

ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور همزمان با سراسر کشور در ۶ شهرستان اهواز، خرمشهر، بهبهان، ایذه، دزفول و مسجدسلیمان و در ۹ حوزه خوزستان به میزبانی جهاد دانشگاهی استان برگزار شد.

تعداد ۹ هزار و ۵۰۰ داوطلب خوزستانی در ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور ثبت نام کرده‌اند. جهاد دانشگاهی مجری برگزاری این آزمون بود.

برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در سه نقطه استان سمنان

حسن رهایی، رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان در حاشیه بازدید از فرآیند برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در دانشگاه سمنان گفت: این آزمون استخدامی همزمان با سراسر کشور از صبح امروز ۱۷ اسفند توسط جهاد دانشگاهی استان سمنان در سه حوزه امتحانی گرمسار، سمنان و شاهرود برگزار شد.

وی اضافه کرد: دو هزار و ۹۵۰ نفر در این آزمون به رقابت می‌پردازند، از این تعداد، یک هزار و ۱۲۹ نفر خانم و یک هزار و ۸۲۱ نفر نیز آقا هستند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان ادامه داد: در حوزه امتحانی سمنان، تعداد یک هزار و ۱۷۲ نفر، شامل ۷۱۶ آقا و ۴۵۶ خانم، در حوزه امتحانی شاهرود نیز یک هزار و ۳۴۰ نفر شامل ۸۶۱ نفر آقا و ۴۷۹ نفر خانم و حوزه امتحانی گرمسار تعداد ۴۳۸ نفر شامل ۲۴۴ نفر آقا و ۱۹۴ نفر خانم، جمعاً تعداد دو هزار و ۹۵۰ نفر در کل استان شرکت کردند.

رهایی تصریح کرد: ششمین دوره آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور در حوزه سمنان در دانشکده برق و دانشکده علوم انسانی دانشگاه سمنان، حوزه شاهرود در دانشگاه صنعتی شاهرود و همچنین حوزه گرمسار در دانشگاه پیام نور این شهر برگزار شد.

وی اظهار کرد: این آزمون در کل استان‌های کشور و در بیش از ۲۰۰ شعبه برگزار شد و مسوولیت اجرایی برگزاری ششمین دوره آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور نیز با جهاد دانشگاهی است و در استان سمنان نیز توسط جهاد دانشگاهی استان سمنان و با همکاری دانشگاه سمنان برگزار شد.

شرکت ۴۹۵۳ داوطلب در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کردستان

چیا سهراب نژاد، رئیس مرکز آزمون استان کردستان در گفت‌وگو با ایسنا، از شرکت ۴ هزار و ۹۵۳ داوطلب، در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کردستان خبر داد و ضمن آرزوی موفقیت برای تمام داوطلبان شرکت کننده، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی مجری برگزاری آزمون استخدامی فراگیر کشور در سال جاری، است.

وی ضمن تشکر از همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های استان در خصوص برگزاری این آزمون، عنوان کرد: جهاد دانشگاهی استان کردستان، با به‌کارگیری نیروهای مجرب در این زمینه تمام امکانات استاندارد برگزاری آزمون را مهیا کرده است و داوطلبان می‌توانند در آرامش کامل و بدون هیچ‌گونه مشکلی در آزمون شرکت کنند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کردستان افزود: با توجه به حجم بالای ثبت نام کنندگان، این آزمون در سه حوزه و در چند شهرستان برگزار شد.

سهراب نژاد با تاکید بر اینکه نواقص کارت ورود به جلسه با حضور داوطلبین در سایت مرکزی این اداره رفع شده است، خاطرنشان کرد: این آزمون طبق قوانین آزمون استخدامی کشور در شهرستان‌های مریوان، سقز و سنندج برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در سقز ۷۹۰ نفر، مریوان ۵۹۵ نفر و در سنندج ۳ هزار و ۵۶۸ نفر در این آزمون به رقابت پرداختند.

رقابت ۳۴۰۰ نفر در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در استان مرکزی

مسعود شهرجردی، رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی با اشاره به اینکه آزمون استخدامی امروز برگزار شد، افزود: این آزمون با حضور شرکت‌کنندگانی از سراسر استان در دو حوزه اراک، یک حوزه ساوه و یک حوزه نیم ور محلات برگزار شد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی با اشاره به رقابت سه هزار و ۴۰۰ نفر در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان اظهار کرد: ۱۶۰۰ نفر از شرکت کنندگان در این آزمون زن و مابقی مرد هستند.

وی افزود: باجه‌های رفع نقص از روز گذشته در استان برپا شده بود و در روز آزمون نیز در محل‌های امتحانی پاسخگوی داوطلبان بودند.

برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در کرمانشاه

ششمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور، امروز توسط جهاد دانشگاهی و با حضور ۷۴۶۱ شرکت‌کننده از استان کرمانشاه در سه حوزه امتحانی کرمانشاه، روانسر و اسلام‌آ باد غرب برگزار شد.

داوطلبان شهرستان‌های کنگاور، صحنه، هرسین، کرمانشاه و سنقر و کلیایی در شهرستان کرمانشاه و در سه حوزه سازمان جهاد دانشگاهی، دانشگاه صنعتی و دانشگاه پیام نور، داوطلبان شهرستان‌های اسلام آباد غرب، دالاهو، سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب در شهرستان اسلام آبادغرب و در پنج حوزه آموزشکده فنی، دانشگاه پیام نور، دبیرستان آیت الله کاشانی، دبیرستان شاهد امام حسین (ع) و مرکز علمی کاربردی امام رضا (ع) و داوطلبان شهرستان‌های روانسر، پاوه، جوانرود و ثلاث باباجانی در شهرستان روانسر و در چهار حوزه تالار وحدت، دبیرستان ام المومنین، هنرستان ام البنین و دبیرستان حضرت خدیجه (س) در این آزمون شرکت کردند.

از مجموع شرکت کنندگان در این آزمون، ۴۴۷۷ داوطلب در حوزه امتحانی کرمانشاه، ۱۹۷۳ داوطلب در حوزه امتحانی اسلام آباد غرب و ۱۰۱۱ داوطلب در حوزه امتحانی روانسر شرکت کردند.

حمیدرضا مجردی، مدیر اجرایی ششمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور در استان کرمانشاه در خصوص زمان اعلام نتایج این آزمون، گفت: احتمالاً اوایل فصل بهار سال آینده نتایج اولیه آزمون اعلام خواهد شد.

معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه افزود: پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی معادل دو یا سه برابر ظرفیت پذیرش دستگاه‌ها بر اساس ۴۰ درصد نمره سوالات عمومی و ۶۰ درصد سوالات تخصصی برای انجام مصاحبه تخصصی و گزینش به دستگاه اجرایی مربوطه معرفی خواهند شد و نتیجه نهایی بر اساس نتایج آزمون کتبی، مصاحبه و لحاظ سهمیه‌ها و گزینش از طریق مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

برگزاری ششمین آزمون استخدام فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در بوشهر

علی احمدی زاده، رئیس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی بوشهر با بیان این‌که خوشبختانه این آزمون در استان بوشهر، همزمان با سراسر کشور و بدون هیچ گونه مشکلی برگزار شد، اظهار کرد: امروز از سه حوزه برگزاری آزمون مستقر در سطح استان به همراه نماینده سازمان امور اداری و استخدامی کشور و معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر بازدید صورت گرفت.

وی عنوان کرد: حوزه‌های برگزاری این آزمون در استان بوشهر شامل دانشگاه پیام نور بوشهر، آزاد عالیشهر و آزاد دشتستان بوده است.

رئیس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی بوشهر تصریح کرد: در مجموع تعداد ۳ هزار و ۶۲۵ داوطلب، شامل ۲ هزار و ۸۹ آقا و یک هزار و ۵۳۶ خانم در این آزمون شرکت کردند.

احمدی‌زاده با اشاره به جزئیات آمار داوطلبان تصریح کرد: از این تعداد یک هزار و ۲۲۶ داوطلب در دانشگاه پیام نور بوشهر، یک هزار و ۴۰۰ داوطلب در دانشگاه آزاد عالیشهر و ۹۹۹ داوطلب در دانشگاه آزاد دشتستان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بر اساس این گزارش، نتایج این آزمون در نیمه دوم اردیبهشت ماه و از طریق سایت www.hrtc.ir منتشر خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین