« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
ارسلان جلال فرد
قائم‌مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: چهار هزار دانشجو تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هستند و از خدمات مختلف این نهاد در سال بهره‌مند می‌شوند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ ارسلان جلال فرد قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمددر همایش دانشجویی دانشجویان تحت حمایت مناطق دو گانه یاسوج، گفت: کمیته امداد در سرفصل‌های مختلف، برنامه‌های متفاوتی به جامعه هدف خود ارائه می‌دهد که یکی از مهم‌ترین خدمات این نهاد ارائه خدمت به دانشجویان تحت حمایت است.

وی با اشاره به اینکه چهار هزار دانشجو تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هستند، افزود: این دانشجویان از خدمات مختلف این نهاد از جمله کمک‌هزینه تحصیلی، شهریه، همایش‌ها و اردوهای دانشجویی در سال بهره‌مند می‌شوند.

جلال فرد به چهلمین سالگرد تأسیس کمیته امداد اشاره و بیان کرد: 22 روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی در آن شرایط سخت و بحرانی حضرت امام(ره) دستور تأسیس کمیته امداد برای کمک به محرومان را صادر کرد و این امر اهمیت موضوع دستگیری از نیازمندان را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد در آن روزهای سخت تأسیس و کار خدمت‌رسانی به نیازمندان آغاز شد، گفت: امروز ما خوشحال و خرسندیم که خداوند این توفیق را نصیب ما امدادگران فرموده تا در محور خدمت‌رسانی به خانواده‌های نیازمند قرار بگیریم چرا که بهترین کار خدمت به مردم و به‌خصوص قشر نیازمند جامعه است.

قائم‌مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: وظیفه اداری، ذاتی، قانونی و اخلاقی ما خدمت به خانواده‌های نیازمند در زوایای مختلف است و به این خدمت خود افتخار می‌کنیم.
وی با اشاره به اینکه در نظام جمهوری اسلامی دانشجو یعنی پویا، زنده و یک فعال سیاسی، اجتماعی و اقتصادی گفت:

دانشجو یک عنصر فعال، روشنگر و پرسشگر است و با علم خود در همه مسائل اعم از اقتصادی، سیاسی و اجتماعی به‌عنوان یک عنصر آگاه باید راهنمای جامعه باشد.

وی بابیان اینکه به گفته امام علی(ع) ارزش هرکس به علم اوست، گفت: علمی نافع و سودمند است که با معنویت همراه باشد، علم بدون معنویت گمراهی می‌آفریند و انحراف و کج‌روی در پی خواهد داشت.

 وی اظهار کرد: انتظار این است که دانشجویان در راه به دست آوردن دانش از سختی‌ها نهراسند و همواره تلاش کنند تا بهترین باشند و با توان علمی خود  جامعه را آسیب‌شناسی اجتماعی، سیاسی و فرهنگی کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: