« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
در 11 ماهه سال جاری محقق شد؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین این نهاد هشت میلیارد و 153 میلیون تومان در 11 ماهه سال جاری به فرزندان معنوی خود کمک کردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: این نهاد به‌منظور حمایت از کودکان بی‌سرپرست و نیازمند طرح اکرام ایتام و محسنین را در اولویت برنامه‌های خود دارد.


وی با اعلام اینکه در حال حاضر 9817 حامی نیکوکار در کهگیلویه و بویراحمد از فرزندان معنوی خود حمایت می‌کنند، افزود: این حامیان نیکوکار حمایت از 5227 نفر را برعهده دارند که از این تعداد 2994 نفر از ایتام و 2233 نفر از فرزندان محسنین هستند.

مبشری با اشاره به اینکه حامیان نیکوکار در سال جاری هشت میلیارد و 153 میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند، گفت: 1048 نفر از فرزندان ایتام تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و 5110 نفر از فرزندان محسنین این نهاد بدون حامی هستند.

وی با دعوت از خیران نیکوکار در زمینه یاری نیازمندان در آستانه سال نو، خاطرنشان کرد: خیران و نیکوکاران هم استانی و خارج استان برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد می‌توانند به دفاتر این نهاد مراجعه، یا عدد یک را به سامانه 30000741 ارسال و یا به سایت‌های اکرام و محسنین به آدرس http://mohsenin.ir/  مراجعه و برای سرپرستی آن‌ها اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه کمک‌های اهدایی حامیان برای رفع نیازهای تحصیلی، معیشتی، مسکن، و درمان ایتام و محسنین هزینه می‌شود، شماره‌گیری #۱*۳*۰۷۴*۸۸۷۷* با تلفن همراه را از دیگر راه‌های کمک‌رسانی به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد اعلام کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: