« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۴
کهگیلویه و بویراحمد
برنامه بسیج سلامت نوروزی همه ساله از ۱۵ اسفند ماه شروع و تا ۲۰ فروردین ماه ادامه دارد..
 به گزارشپایگاه  خبری آوای رودکوف؛امراله خانی بیان کرد: در این مانور بازرسان بهداشتی، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی، صنعت و معدن و امپزشکی  در قالب چهار تیم از صنوف و اماکن تهیه و توزیع غذایی شهرستان بازدید کردند.

وی افزود: برنامه بسیج سلامت نوروزی همه ساله از ۱۵ اسفند ماه شروع و تا ۲۰ فروردین ماه با حضور بازرسین بهداشت محیط و با اولویت نظارت بر اماکن و مراکز حساس، با هدف حفظ و ارتقاء سطح سلامت جامعه و مسافران نوروزی و ایمنی آب و مواد غذایی در سطح عرضه و به منظور کاهش و کنترل بیماری های مرتبط با آب و مواد غذایی اجرا می شود.


مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده اظهار کرد: طی این مانور از ۲۰ مکان کسب، شامل ۱۰ صنف حساس، ۸ سوپرمارکت و خواروبار فروشی و ۲ اماکن عمومی بازدید شد.

وی ادامه داد: ضمن آموزش و توصیه های بهداشتی، مواد غذایی شامل مواد لبنیاتی، مواد پروتئینی و گوشتی، طعم دهنده ها و رنگ ها، شیرینی، نان، آجیل، کنسروها، کمپوت و نوشابه ها در این بازدید توسط بازرسان کشف و ضبط گردیده است.


وی در پایان ضمن اعلام آمادگی کامل تیم های بازرسی بهداشت محیط جهت بازدید از صنوف و اماکن حساس در این ایام خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند شکایات بهداشتی خود را از طریق تلفن گویای 190 اعلام نمایند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین