« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 2447 نفر از مددجویان این نهاد بااعتبار 443 میلیون تومان در 11 ماهه سال جاری از دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند.
 به گزارشپایگاه  خبری آوای رودکوف؛قباد مبشری، یکی از اولویت‌های کاری این نهاد را ترویج کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در بین مددجویان اعلام و بیان کرد: 2447 نفر از مددجویان این نهاد بااعتبار 443 میلیون تومان در 11 ماهه سال جاری از دوره‌های آموزشی پایدارسازی توسعه طرح‌ها، آموزش کارآفرینی، حرفه‌آموزی دانش آموزان، کاریابی و مهارت‌آموزی بهره‌مند شدند.
وی به نقش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به‌عنوان گامی مهم در توانمندی مددجویان اشاره و بیان کرد: نخستین گام برای توانمندی اقتصادی مددجویان، اشتغال است و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای زمینه‌ساز اشتغال پایدار مددجویان است.
مبشری با اشاره به اینکه آموزش‌های مهارتی متناسب با بازار کار، به استقلال اقتصادی مددجویان و خروج تدریجی آن‌ها از چرخه حمایتی کمیته امداد کمک می‌کند، گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان فرد را برای بازار کار آماده کند بر همین اساس ارائه دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای، در زمینه ایجاد اشتغال و افزایش تولید داخلی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی به‌کارگیری مددجویان از طریق مراکز کاریابی را یکی از برنامه‌های حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد بیان کرد و گفت: 191 نفر از مددجویان این نهاد بااعتبار 61 میلیون تومان در 11 ماهه امسال از طریق مراکز کاریابی جذب بازار کار شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین