« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵
ورزشی
با فروکش کردن هیجان بازگشت قهرمانی به نام زیدان به نیمکت تیم بحران‌زده رئال مادرید، همان سوال همیشگی مطرح می‌شود؛ اصولاً بازگشت در فوتبال، موفقیت‌آمیز است یا نه؟
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، برخلاف تصور عموم و اخبار منتشر شده قبلی، زین‌الدین زیدان ۸ ماه پس از ترک رئال مادرید بار دیگر به نیمکت تیم بحران‌زده برگشت تا تداعی‌کننده روزهای خوب نه‌چندان دور باشد اما آیا این بازگشت موفقیت‌آمیز خواهد بود؟

شروع ماجرا از فصل آینده

هر اتفاقی رخ دهد، کار اصلی زیزو از ابتدای فصل آینده آغاز می‌شود؛ زمانی که به طور کامل با گروه جدید آشنا شده و می‌تواند یا فراغ بال، همان طور که در کنفرانس خبری قول داد، تغییرات و دگرگونی لازم را انجام دهد. این فصل با توجه به حذف دردناک از ۲ جام حذفی اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا، تنها انتظار از زیدان، کسب رتبه مناسب (حداکثر نایب‌قهرمانی) در لالیگاست. کسی انتظار قهرمانی لالیگا را ندارد اما ایستادن بالاتر از اتلتیکومادرید آن هم با انجام بازی‌های خوب می‌تواند هدف واقع‌بینانه‌ای باشد. همین انتظارات کم باعث آرامش ذهنی زیدان و معطوف شدن بخشی ازتمرکزش به فصل آینده می‌شود.

خداحافظی با عناصر نامطلوب

با حضور زیدان، خیال رئال مادرید از ماندن کاپیتان راموس راحت شد. گویا سرخیو تهدید کرده بود در صورت انتخاب مورینیو به عنوان سرمربی، باشگاه را ترک می‌کند اما حالا آن کسی که باید هر چه زودتر چمدانش را ببند، گرت بیل است که نه تنها زیدان بلکه سولاری به عملکرد اخیراً پرفراز و نشیبش اعتقادی نداشت. وایخو، به عنوان یکی دیگر از بازیکنان نه‌چندان دوست با زیزو هم باید دنبال تیم بگردد. سرمربی فرانسوی علناً اعلام کرده برخلاف نظر پرس علاقه چندانی به خرید نیمار ندارد و در عوض ترجیح می‌دهد امباپه را به تیم بیاورد.پرس یک بار به خاطر دخالت در کار زیدان، متهم اصلی جدایی او و ضعف عمده اخیر رئال نام گرفت و حالا اصلاً دوست ندارد با دخالت دوباره، خاطرات تلخ جدایی قبلی ستاره سابق دنیای فوتبال را زنده کند پس به حرفش گوش خواهد داد!

واژه‌ای به نام بازگشت

در این بین، آنچه اندکی هواداران را نگران می‌کند، نافرجام بودن اکثریت قریب به اتفاق بازگشت‌های بزرگ در تاریخ فوتبال است. آیا زیدان هم در بازگشت، سناریوی مشابهی را تجربه خواهد کرد یا اینکه مجدداً تیم را به بزرگی گذشته می‌رساند؟ فعلاً فقط می‌توان نافرجام بودن بازگشت‌ها را تنها دلیل بدبینی دانست و گرنه باید نتایج ادامه فصل رئال را دید و درباره رئال جدید مدل زیزو قضاوت کرد.

مرد رکوردهای لیگ قهرمانان، دور از هیجان قاره سبز

هر چه باشد فعلاً همه زیدان را با اولین‌های و رکوردهایی که در لیگ قهرمانان اروپا ثبت کرد، می‌شناسند؛ اولین مردی که ۳ بار متوالی به عنوان مربی فاتح لیگ قهرمانان شد، دومین مردی که با یک تیم ۳ قهرمانی در این جام را تجربه کرد و سومین شخصی که ۳ بار به عنوان سرمربی، ارزشمندترین جام باشگاهی اروپا را بالای سر برد. امسال اما او و تیمش نظاره‌گر تلاش دیگران برای قهرمانی در ملک شخصی ۳ سال قبل رئال مادرید هستند و ماجرا از فصل آینده آغاز می‌شود! به همین دلیل شبکه‌های اجتماعی پر شده از جملات ساختگی منتسب به زیزو با این مضمون: من به رئال برگشتم. بقیه تیم‌ها، فقط این فصل فرصت قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را دارید!

منبع: تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: