« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۶۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۶
رئیس شورای شهرستان لنده عنوان کرد:
شبکه تعاونی های عشایری کشور از سال 1361 به منظور ارائه خدمات رفاهی به جامعه عشایر و تامین نیازمندیهای اساسی خانوارهای عشایری تشکیل شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ حاجتی شریعتی رئیس شورای شهرستان لنده در یاداشتی با انتقاد از عملکرد شرکت تعاونی عشایری ثلاث شهرستان لنده نوشت:شبکه تعاونی های عشایری کشور از سال 1361با هدف تهیه ، ‌تامین و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز خانواده ها، تأمین و توزیع نهاده های دامی موردنیاز دامهای عشایر، ‌تدوین و اجرای طرح ها و پروژه های تولیدی و نیز بازاریابی و عرضه محصولات تولیدی اعضا شکل گرفته و با نزدیك به سه دهه حضور فعال در عرصه های اقتصادی و تولیدی کشور، همواره به عنوان پل ارتباطی جامعه عشایری با جوامع شهری و روستایی مطرح بوده است.

در همین راستا تعاونی عشایری ثلاث لنده درسال 68 باداشتن925عضوتاسیس گردید که سرمایه ی اعضای آن درسال 82 تقریبا یکصدمیلیون تومان شده بودولی متاسفانه کارتعاونی فقط  توزیع آرد وقند وشکر بود که دردهه نود فقط توزیع آرد دربرنامه بود و ضمن غفلت از سایر ماموریتهای محوله ، به سرمایه مردم نه تنها اضاف نشد بلکه کم هم شده ،حالا شما قضاوت کنیدبا 100میلیون پول سال 82 چه اندازه می شد کار کرد؟



و ای کاش مسولان این شرکت و یا روسای بالادستی آن یکبار زحمت حضور در جمع مردم و اعضای این شرکت را به خود می دادند و گزارشی از روند مالی و کاری این شرکت را تشریح می کردند تا بسیاری از حقایق و بگو مگوهای مردم برطرف می شد!

و اما شاهکار دیگر این شرکت که طی چند روز اخیر اتفاق افتاد انتخاب غیر قانونی هیات مدیره این شرکت بود که اینحقیر بعد از اطلاع از موضوع مانع ازثبت آن شده ولی گویا دوباره دریک جلسه پنهانی و بدون دعوت حتی یک نفر ازعشایر اقدام به انتخاب هیئت مدیره می کنند که انتظار می رود مدیر عامل محترم و دستگاههای نظارتی سریعا ورود کرده و مانع از این بدعت غلط و انتخاب غیر قانونی شوند.

پایگاه خبری آوای رودکوف حق پاسخگویی را برای مسولان مربوطه محفوظ می داند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
0
0
مسولان وقتی جوابی برای گفتن ندارند لابد پاسخ هم نمی دهند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: