« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۴
طی حکم مدیر کل کمیته امداد استان :
مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد در حکمی مصیب حیدری را به عنوان رئیس کمیته امداد منطقه 1 یاسوج منصوب کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، قباد مبشری مدیر کل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد باهدف تقویت و ایجاد تحرک بیشتر درروند خدمت‌رسانی به مددجویان ؛ در حکمی مصیب حیدری را به عنوان رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج منصوب نمود.

مصیب حیدری از نیروهای اصولگرای استان  و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی است که سابقه 4 سال مدیریت کمیته امداد لوداب و 8 سال ریاست اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان را در سنوات مدیریتی خود دارد.

بدون شکی وی یکی از موفق ترین مدیران روابط عمومی های استان بوده که طی سالهای اخیر تحولی بزرگ در روابط عمومی کمیته امداد ایجاد کرده است.

خبرگزاری فارس امروز با اعلام این خبر در گزارشی با عنوان "خانه تکانی در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد"نوشت شنیدها حکایت از انتصاب عدل اسلامی به عنوان رئیس شاخه سی‌سخت و  حشمت عباسی به عنوان رئیس منطقه 2 یاسوج و همچنین از  تغییر و تحولات در ادارات مناطق جنوبی استان طی روزهای آینده خبر داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: