« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۶۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۴
فرماندار لنده عنوان کرد:
فرماندار لنده در حلسه ستاد خدمات سفر ؛ سال ۹۸ سال را سال فرهنگ معذرت خواهی مسولان دانست و تاکید کرد مسولان هرکجا دیدند کمبودی هست از فرهنگ معذرت خواهی استفاده کنند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،فرماندار لنده در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان لنده گفت:پل تراب لنده بیش از 60 در صد رشد فیزیکی داشته و تا بهمن ماه 98 به بهره برداری خواهد رسید

دارا کریمی نژاد به مسولان توصیه کرد سه اصل امنیت مردم و گردشگران ؛ خدمات رسانی به مهمانان و مسافران نوروزی و نشاط اجتماعی را سرلوحه کار قرار داده و فراموش نکنید.

فرماندار لنده که همواره خواهان نقد و نقد پذیری را باعث توسعه و اصلاح می داند اما با اشاره به تیتر یک خبر مبنی بر اینکه :پل تراب در کما است گفت : پل تراب در کما نیست و  آن رسانه ای که چنین اظهاراتی داشت  خودش در کماست.

گفتنی است کلنگ احداث پل تراب در اوایل سال 1394 با حضور حجت الاسلام بزرگواری نماینده وقت مردم کهگیلویه و جمعی از مسولان شهرستانی و استانی به زمین زده شد و قرار بود 18 ماهه به بهره برداری برسد که هم اکنون طبق اظهارات فرماندار لنده رشد 60 در صدی داشته است.

رئیس شورای اداری شهرستان لنده ضمن تاکید بر خدمات سفر برای مسافران نوروزی و تاکید بر تهیه برنامه کشیک نوروزی اظهار داشت :هر مدیری مسافرت هم می رود باید وجدانش در لنده باشد و خدمات سفر را نباید فراموش کرد.

ایشان در پاسخ به گلایه های یکی از فرزندان شهدا در جلسه مبنی بر عدم استقبال مسولان از جشن پدران آسمانی که با حضور گسترده مردم برگزار شده بود و حاشیه هایی که در این مراسم بوجود آمد گفت:گلایه های اقای اریتی کاملا بجاست ما باید در عمل به خانوادهای شهدا احترام بگذاریم.

رئیس شورای اداری شهرستان لنده گفت:شور ونشاط را از مردم گرفتیم و همین مسئله باعث شده است که امنیت روحی و روانی ما به گفته وزیر بهداشت به کمترین سطح ممکن رسیده است.

وی با بیان اینکه :تلویزیون جمهوری اسلامی موسیقی پخش می کند اما در لنده می گویند موسیقی نباشد گفت: بگدارید مردم در چارچوب موازین شرعی و ایرانی شاد باشند ؛ اسلام روی نشاط خیلی کار کرده اما ما طوری دیگر فکر می کنیم.

دارا کریمی نژادتصریح کرد:در جامعه خوشحال و خرسند، تولید بهتر، اشتغال بیشتر و اقتصاد، سالم‌تر است. بدون شک در چنین محیطی امنیت اجتماعی و فردی راحت‌تر به دست می‌آید. در محیط شاد، ذهن انسان پویا، زبانش گویا و استعدادش شکوفا می‌شود.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
اشک ماتم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
0
0
دارا کریمی نژاد فقط گفتاردرمانی میکرد،عملگرا نبود و کاری از پیش نبرد
فقط شعار و کلنگ ،حاج عدل هاشمی هم فقط حرف زدن ،هیچگونه خدمت عمومی نکرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: