« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹
فرمانده انتظامی لنده خبر داد:
فرمانده انتظامی شهرستان لنده با اشاره به روزهای پایانی سال و ایام نوروز از آمادگی کامل پلیس این شهرستان برای تامین امنیت خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛فرمانده انتظامی شهرستان لنده در نشست با اصحاب رسانه با بیان اینکه راهی جز اجرای قوانین و مقررات نداریم اظهارات داشت:بدون شک با رعایت دقیق قانون، هم برخی از مشکلات حل خواهد شد و هم می‌توانیم در مسیر توسعه و پیشرفت قرار بگیریم.


سرگرد فرزین جمشیدی گفت :نیروی انتظامی در راستای انجام ماموریت های خود و برقراری نظم، امنیت و آسایش عمومی، مقابله با جرم و ناامنی و مبارزه با مجرمان و برهم زنندگان آسایش عمومی و امنیت تلاش شبانه روزی دارد.


وی با بیان اینکه پلیس در ایام تعطیل در خدمت مردم می باشد اظهار داشت : بزهکاران و مجرمین باید بدانند که همواره از چشم پلیس دور نخواهند بود و نیروی انتظامی در راستای وظایف قانونی خویش برخورد قاطعی با آنها خواهد داشت و در این راه قانون فصل الخطاب همه ما است.

فرمانده انتظامی شهرستان لنده با اشاره به این که نشاط بهاری، نظم و قانونمداری به عنوان شعار پلیس در نوروز ۹۸ انتخاب شده است گفت: بدون وجود نظم و قانون جامعه رنگ آرامش، آسایش و امنیت را نخواهد دید.

سرگرد جمشیدی با اشاره به  شروع طرح نوروزی پلیس از تاریخ ۲۵ اسفند ماه گفت: اجرای این طرح با آماده باش کامل رده های پلیس تا ۱۷ فروردین ماه ۱۳۹۸ استمرار داشته و پلیس بصورت شبانه روزی در مراکز تفریحی و گردشگری گشت خواهد داشت.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنده در ادامه از همراهی خبرنگاران با نیروهای پلیس در انتشار اخبار و مستندات پلیسی ، بالابردن سطح آگاهی عمومی ، تلاش برای حفظ و ارتقاء امنیت عمومی ، تشکر و قدردانی کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: