« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۶۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۳
حجت الاسلام و المسلمین حاج مهدی طائب:
رئیس قرارگاه عمار در یادواره شهدای روستای ایدنک شهرستان لنده گفت:این گرانیها بهانه ای برای اجرای برجام دو است تا نظام را مجبور کنند از سوریه عقب نشینی کند و از صنعت موشکی کشورمان دست بکشیم و محور مقاومت را تنها بگذاریم.
پایگاه خبری آوای رودکوف:حجت الاسلام و المسلمین حاج مهدی طائب در یادواره شهدای روستای ایدنک شهرستان لنده که عصر امروز برگزار شد گفت:خداوند هرچه در این دنیا خلق کرده است ، برای انسان است و به عنوان سرمایه در اختیار او قرار داده است . در واقع ارزش همه چیز در این عالم به خاطر انسان است .

رئیس قرارگاه عمار اظهار داشت: خداوند بابت هیچ چیزی از ما پول نمی گیرد ، آبی که از آسمان فرو می فرستد ، اکسیژنی که به ما می دهد و … همه چیز را مجانی به ما می دهد . خدا هیچ کس را راهی بیمارستان نکند ، بیماری که در بیمارستان برای تنفس از اکسیژن استفاده می کند هزینه اش را باید پرداخت کند ولی در خصوص خدای متعال این گونه نیست ، البته در آخرت هیچ چیز مجانی نخواهد بود . درآنجا توشه ی ما را از دنیا طلب می کنند .

وی افزود:عمر برای ما خیلی با ارزش است . اگر بدانیم چقدر عمر داریم ، هیچ کس به این گونه ای که الان زندگی می کند ، زندگی نخواهد کرد . هر حرفی نمی زند ، هرلقمه ای نمی خورد ، اهل عبادت می شود ،از تهمت و غیبت و … پرهیز می کند . ما فکر می کنیم در این دنیا جاودانه هستیم .

حجت الاسلام طائب بیان کرد: اگر کسی بخواهد این عمر را برای بعدا بگذارد ، تنها راهش این است که نفس نکشد ، یعنی صاحب نفس بمیرد ، پس چاره ای نیست که عمر را مصرف کنیم . بسیار مهم است که چگونه این عمر سپری شود ،اگر عمرت را به دنیا بفروشی ریزه ریزه جنس می گیری ولی هر چیزی که از دنیا می گیری ، محدودیت مکانی دارد . عمرت را به دنیا می فروشی و  ثروت می گیری ، عمرت را به دنیا می فروشی ، پست و مقام می گیری ، اینها همه محدودیت دارد ، ناگفته نماند که دنیا محدودیت زمانی هم دارد . دنیا در لحظه ای که آخرین نفس را می کشی همه چیز را از تو پس می گیرد . در این میان خریدار دیگری هم وجود دارد که می توان عمر را به او فروخت . آن خریدار کسی نیست مگر خدای بی همتا . آن چیزی که خدا به ما می دهد محدودیت زمانی و مکانی ندارد . بهشتی به انسان خواهد داد به اندازه آسمانها و زمین که انسان در آن جاودانه است .

ایشان با اشاره به آیه شریفه "ان الله اشتری من المومنین...." افزود: خداوند با انسان معامله می‌کند و جان او را می‌خرد، اما آن چیزی که او در قبال خرید جان انسان به او می‌دهد، محدودیت زمانی و مکانی ندارد و جاودانی است.

وی در بیان اهمیت مقام شهید یادآور شد: شهدا عمرشان را به خدا فروختند، در این معامله سود کردند و به حیات جاودانه رسیدند.

حجت الاسلام طائب در بخش دیگری از سخنان با طرح این سوال که چرا مقام معظم رهبری بیانیه گام دوم را دادند اظهار داشت: حضرت اقا چون گام اول برداشته شد بیانیه گام دوم را منتشر نمودند که تنها یک چیز مانده و آن اینکه خودمان برگردیم.

رئیس قرارگاه عمار گفت:این گرانیها بهانه ای برای اجرای برجام دو است تا نظام را مجبور کنند از سوریه عقب نشینی کند و از صنعت موشکی کشورمان دست بکشیم و محور مقاومت را تنها بگذاریم.

حجت الاسلام طائب تصریح کرد برجام دو دنبال نجات اسرائیل و نابودی کشور ماست اما دشمنان ما کور خواندند و بدانند که ما رسیدیم به یک قدمی نیروی هدف.

ایشان اظهار داشت حضور کم نظیر ملت ما در راهپیمایی 22 بهمن نظیر ضربه امیر المومنین (ع) در جنگ خندق بر گردن دشمنان بود.

سخنران یادواره شهدای روستای ایدنک در پایان این مراسم گفت:به همت شما مردم و تدابیر مقام معظم رهبری در سال جدید ترامپ و دشمنان داخلی و خارجی شکست را به چشم خود خواهد دید و ملت ما با قدرت از این گردنه عبور خواهد کرد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۳
0
0
چطور اطلاع رسانی نکردید تا ما هم در این مراسم شرکت کنیم متاسفانه هر موقع مراسم شهدا در منطقه ما برگزار میشود اطلاع رسانی ضعیف است
همرزمان شهدا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: