« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت:در سال جدید به طور حتم در برخی بخش‌ها نیاز به تغییرات مدیریتی داریم و این کار را خواهیم کرد ....
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ الیاس تاج‌الدینی در جمع بخشی از مدیران مرتبط با سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با تشریح سیاست‌های این بخش در سال 98 اظهار داشت: به روز شدن آمار، نظارت مستمر و دقیق بر فعالیت‌ها به ویژه هر جا که خدمات مشتمل بر یارانه وجود دارد و همچنین نظارت بر ورود تسهیلات به بخش تولید از اولویت‌های مهم بخش کشاورزی هستند.

 وی با تأکید بر اینکه امسال نیز با جدیت، انگیزه و تلاش مضاعف برای رونق تولید در میدان عمل هستیم، افزود: پذیرفتنی نیست که مدیری در سازمان جهاد کشاورزی از زیرمجموعه خود بی اطلاع باشد بلکه باید حتی ارباب رجوع خود را هم به اسم بشناسد و بداند کارش چه بوده و تا کجا پیش رفته است.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اهداف کمی و کیفی جدیدی تعریف شده که امسال با جدیت بیشتری از مدیرانم کار و اقدام عملی می‌خواهم تا کشاورز ما نتیجه این اقدامات را روی سفره و مزرعه خود لمس کنند.

تاج‌الدینی خطاب به همکارانش در جهاد کشاورزی گفت: در حقیقت ما شأنی جز خدمت به کشاورزان نداریم و اگر جایگاه و حرمتی داریم به واسطه کسانی است که در این شرایط خاص سنگر تولید و مزرعه کار و تلاش را رها نمی‌کنند و پا به پای شما برای آبادانی این دیار زحمت می‌کشند.

وی ادامه داد: انتظاری که از مدیران و کارشناسان این سازمان دارم این است که آنقدر دلسوز و مسئولیت‌شناس باشند که کارها را معطل مدیربالادستی نکنند، قرار نیست برنامه‌ها در یک سازمان بزرگ، معطل یک نفر شود و در همین راستا انتظار هم ندرام مدیران کارها را معطل من کنند و منتظر ورود من به مسائل باشند چرا که قرار نیست همه کارها به مدیر ارشد سازمان ختم شوند.

تاج الدینی با بیان اینکه برخی مدیران و دلسوزان بخش کشاورزی می‌گویند شما با اخلاق خوب و نرم نمی‌توانید، مدیران پای کاری داشته باشید، توضیح داد: هرگز این حرف را قبول ندارم و آن را توهینی به همکاران خدوم و زحمت‌کشم در جهاد کشاورزی می‌دانم، بدون تردید با اخلاق‌مداری و همدلی کارهای بزرگی در این بخش مهم رقم خواهد خورد.

وی توضیح داد: برای من مهم این است که اهداف سازمانی محقق شوند نه اینکه دل خوش به مدیریت‌ها باشم، البته هر جا هم قصور و کم‌کاری باشد، کوتاه نمی‌آیم و اگر لازم باشد، تندی و برخورد هم می‌کنم.

تاج‌الدینی افزود: اطلاعات هر مدیری باید در بخش خود کامل و با تسلط بر اطلاعات ریز باشد و این قابل قبول نیست که مدیری نداند در حوزه‌اش چه مشکلاتی هست و چه راهکاری برای حل آن وجود دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: هر مدیری باید از مدیر زیردست خود کار بخواهد و بدون هیچ بهانه‌ای، پاسخگو باشد.

تاج الدینی تصریح کرد: در سال جدید به طور حتم در برخی بخش‌ها نیاز به تغییرات مدیریتی داریم و این کار را خواهیم کرد اما هر مدیری که هم احساس می‌کند خسته شده و انگیزه خدمت بی‌وقفه و بی‌منت را ندارد، یا به هر دلیلی نمی‌تواند وقت بگذارد، با عزت و احترام کنار برود و میدان را برای مدیران تازه‌نفس باز کند.

وی خاطرنشان کرد: تمام مدیران بخش کشاورزی باید به سؤالات و ابهامات مردم پاسخ دهند و از کارهای انجام شده دفاع کنند و پاسخگوی کارهای نکرده هم باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین