« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان عنوان کرد:
محمود باقری گفت:در اجرای برنامه های متنوع فرهنگی از جمله جشنواره نوروزگاه سعی می کنیم تا فرهنگ اصیل و سنتی استان کهگیلویه و بویراحمد را احیا کنیم
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره نوروزگاه شهرستان لنده با بیان اینکه وظیفه داریم فرهنگ اصیل و سنتی خودمان را احیا کنیم اظهار داشت: در اجرای این برنامه‌ فرهنگی و سنتی سعی می کنیم تا فرهنگ استان را در مناسبت‌های مختلف به خصوص نوروزگاه به نمایش بگذاریم.


محمود باقری افزود: ما سعی داریم آیین‌ها و سنت‌های مرتبط با نوروز را در این برنامه احیاء کنیم.

باقری گفت:تلاش می کنیم تا فرهنگ پوشیدن لباس محلی را در استان بیش از این رایج کنیم و انشالله در جشنواره اردیبهشت ما تمرکز بیشتری روی این موضوع خواهیم داشت و بنا داریم تا  از تمام مسولین بخواهیم با لباس محلی در آن جشنواره حاضر شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اظهار اميدواري کرد تا فرهنگ استفاده از لباس هاي محلي در استان  رواج بيشتري پيدا نموده و جوانان براي حفظ آداب و سنن بومي و محلي خود بيش از پيش در این راه تلاش نمایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: