« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۲
مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد مطرح کرد؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: پویش جمع آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان شمال کشور با اعلام شماره حساب و روش‌های حضوری و غیر حضوری در کمیته امداد آغاز شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پی وقوع حادثه ناگوار سیل در شمال کشور، این نهاد در نظر دارد کمک های مردم نوع دوست و هم استانی به سیل زدگان شمال کشور را جمع آوری کند.

وی تاکید کرد: از کلیه مردم نیکوکار دعوت می‌شود به پیروی از آیه شریفه ی فالستبقوالخیرات جهت تحویل این کمک ها اعم از نقدی و غیر نقدی به ادارات و یا پایگاه‌های کمیته امداد مراجعه کنند.

مبشری با اعلام اینکه توصیه می شود کمکها در قالب نقدی و یا اقلامی مانند پتو و فرش و موکت یا زیر انداز باشد تصریح کرد: مردم نوع دوست استان می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب بانک ملی استان  0111585352001

واریز و یا از طریق سامانه تلفن همراه # 99 *  074*8877*  اقدام کنند.

وی یاد آور شد: همچنین کد #۹۹*۸۸۷۷*  و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۰۰۰ دفتر مرکزی این نهاد آماده دریافت کمک های مردمی در بازسازی منازل تخریب شده در سیل و تهیه اقلام ضروری سیل‌زدگان میباشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: